Tomahawk 400 - Homologace T3b (traktor)
Popis
ACCESS Tomahawk 400

Motor
Dynamický čtyřdobý kapalinou chlazený dvouventilový jednoválec o objemu 359,3 ccm hravě zvládá ostrou sportovní jízdu i pohodové víkendové projížďky v jakémkoli terénu. Robustní konstrukce zaručuje vysokou spolehlivost a dlouhou životnost všech komponentů. Spolehlivé elektrické startování.

Pohon
Automatická dvourychlostní převodovka CVT známého japonského výrobce F.C.C. zajišťuje dokonale plynulou jízdu ve všech režimech a v každém terénu bez nutnosti řazení, takže se můžete 100% soustředit pouze na řízení. Další velkou výhodou této převodovky je vysoký výstupní moment při velmi nízkých otáčkách. Přenos výkonu na zadní nápravu zajišťuje řetězový převod.

Podvozek
Za své mimořádné jízdní vlastnosi vděčí Access Tomahawk kvalitnímu pérování a tuhému rámu z ocelových trubek s nízko položeným těžištěm. Přední kola jsou nezávisle zavěšena v širokých dvojitých A-ramenech, zadní náprava je odpérovaná centrální pružicí a tlumicí jednotkou s přepákováním. Výsledkem je sportovně široký snadno ovladatelný podvozek s velkou stabilitou v zatáčkách, lehkým a přesným řízením a tolerantním jízdním chováním.

Brzdový systém
Výkonné hydraulické brzdy jsou dimenzovány na razantní brzdění při ostré jízdě. Tříkotoučový brzdový systém s velkými kotouči pro vysokou brzdnou sílu v jakémkoli terénu a jakémkoli zatížení. Snadné ovládání centrálním nožním pedálem nebo řídítkovou páčkou působící samostatně na přední kola.

Pneumatiky a disky
Vynikající lehké pneumatiky Kenda jsou vyhlášené pro svůj univerzální grip umožňující agresivní jízdu v jakémkoli terénu. Směrový vzorek zajišťuje dokonalý záběr při vysoké rychlosti. Široké rozmístění zmenšujících se špalků umožňuje přesné řízení. Pneumatiky jsou obuté na kvalitních černě lakovaných ocelových discích se zpevněnými okraji a dlouhou životností.
Barva | Bílá |
Typ čtyřkolky | Sportovní |
Typ motoru: | čtyřdobý jednoválec, SOHC, 4 ventily |
Objem | 359,3 ccm |
Kompresní poměr: | 11,0 |
Chlazení: | kapalinové, elektrický ventilátor |
Zapalování: | C.D.I. |
Startér: | elektrický |
Karburátor: | Mikuni BSR33 |
Mazání. | olejová vana, oběh zajišťuje pumpa |
Pohon: | zadní nápravy |
Převodovka: | sportovní variátor F.C.C. se zpátečkou (H/L/R) |
Koncový převod: | řetězem |
Zavěšení přední: | nezávislá dvojitá A-ramena |
Zavěšení zadní: | spojené (kyvná vidlice) |
Pérování přední: | hydraulické tlumiče, nastavitelné předpětí pružin |
Pérování zadní: | hydraulický tlumič, nastavitelné předpětí pružiny |
Brzdy přední: | 2x 165 mm hydraulické disky |
Brzdy zadní: | 1x 220 mm hydraulický disk |
Pneu přední: | AT 21x7-10 |
Pneu zadní: | AT 20x11-9 |
Celková délka: | 1825 mm |
Celková šířka: | 1230 mm |
Celková výška: | 1140 mm |
Výška sedadla: | 870 mm |
Světlá výška: | 265 mm |
Rozvor: | 1270 mm |
Hmotnost bez náplní: | 217 kg |
Palivová nádrž: | 14,8 litrů |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.