Pondělí.
8:55 hodin zvoní telefon, crrrrr, crrrrr,
Kamil zvedá telefon a říká:
Kamil : Dobrý den, MOTOCENTRUM xmotostore.cz , Kamil jak Vám můžu pomoci.
Zákazník : Dobrý den, mi jsme si u Vás tuto sobotu koupili čtyřkolku. Koupili jsme si ji na splátky.
Kamil : Ano paní ......xxx.? To souhlasí.
Zákazník : No potřeboval bych vědět jak to funguje, co máme dělat dál, jak postupovat ?
Kamil : Tak, jak mi zde říká kolegyně, teď v 8:50 hodin přišel email ze splátkové společnosti
o Dokončení smlouvy a postoupení k proplacení. Takže cca 2-3 dny než budou připsány
peníze na náš účet, mezi tím Vám čtyřkolku připravíme, přidělíme Vám VIN a koncem týdne
si čtyřkolku budete moct vyzvednout, se všemi potřebnými dokumenty které kolegyně musí
připravit.
Zkazník : AHA, ale mi jsme si to koupily už v sobotu, tak jsem myslel že mi jen řeknete v kolik si k Vám
mohu pro čtyřkolku dnes dojet, vyzvednout ji. Na eshopu píšete že ji máte skladem. Tak co je
za problém. Sem nevěděl že u Vás je to takhle.
Kamil : Ano čtyřkolku jste si objednal v sobotu, čtyřkolky jsou skladem, jak jsem uvedl teď v 8:50 přišel
schvalovací email od splátkové společnosti a je 8:55 hodin. Všechno má své postupy a musí se
to zpracovat. Takže jak jsem říkal, přibližně čtvrtek , pátek předání čtyřkolky, ale budeme Vás
informovat telefonicky jak bude čtyřkolka připravena k předání.
Zákazník : To nechápu proč to u Vás tak trvá, proč to nemůžu přijet vyzvednout hned. já nemám čas.
Kamil : To se omlouvám, ale všechno má svá pravidla a své postupy.
Zákazník : No to je divný, když si půjdu koupit auto, tak na nic nečekám, prostě ho zaplatím a odjedu.
Kamil : AHA, to slyším prvně, ale u nás to funguje takto.
Zákazník : No já se na to ještě zeptám. NSHLEDANOU