Přinášíme Vám zde zajímavý článek který nás zaujal a tak se zde s Vámi o něj podělíme.
Původ z Číny nevadí, tohle je parádní svezení.
Vyzkoušeli jsme CFMOTO 700CL-X Heritage a Sport


CFMOTO 700CL-X Heritage na českém trhu stojí 180 tisíc korun. Model Sport je o 20 tisíc korun dražší.
Zdroj: Robin Běhal
Čínský výrobce CFMOTO nedávno představil nové stylové motocykly 700CL-X. Aktuálně jsou na trhu dvě verze, které se od sebe v několika ohledech liší. Redakce Autosalonu měla možnost vyzkoušet obě motorky zároveň a zjistit, jak se cenově dostupné mašiny chovají na silnici a jaké jsou mezi modely rozdíly. Jelikož CFMOTO 700CL-X míří především na mladší motorkáře, srovnávacího testu se ujali dva mladí redaktoři, kteří na sedlech čínských "bajků" najeli stovky kilometrů.
Retro s moderní výbavou
Modelová řada CL-X na sebe strhává pozornost díky unikátnímu designu, který navrhovalo italském studiu Modena 40, v jehož čele stojí španělský motocyklový designér Carles Solsona Marti. Ten má na svědomí například i podobu několika motorek značky MV Agusta, jenž patří mezi nejbrutálněji vypadající stroje na trhu.
Nejvýraznějším prvkem na nových čínských bajcích je přední světlo ve tvaru písmene "X", které odkazuje na rozmanitou customizaci. V nás osobně vyvolává nostalgické vzpomínky na logo televizního kanálu Jetix. Nicméně celkový vzhled motocyklů má kloubit prvky moderny s retrem a odkazovat na dnes velmi oblíbený styl café racer.
Nejvýraznějším prvkem na nových čínských bajcích je přední světlo ve tvaru písmene "X", které odkazuje na rozmanitou customizaci. V nás osobně vyvolává nostalgické vzpomínky na logo televizního kanálu Jetix. Nicméně celkový vzhled motocyklů má kloubit prvky moderny s retrem a odkazovat na dnes velmi oblíbený styl café racer.
Stejný motor, jiné určení
O pohon motocyklů CFMOTO 700CL-X se stará vodou chlazený řadový dvouválec o objemu 693 kubíků, který disponuje výkonem 75 koní. Síla se pak na zadní kolo přenáší za pomoci elektronicky řízeného plynu a 6stupňové manuální převodovky s antihoppingovou spojkou. Motorkář si může chování motoru regulovat dvěma jízdními módy (Sport a Eco).
Základní technikou se od sebe modely Heritage a Sport neliší. Rozdíly tak najdeme spíše v designu, jezdecké poloze a na různých detailech. Například sportovněji střižený model má výkonnější brzdy a jinak tvarovaná řídítka. Heritage naopak dostal komfortněji naladěný podvozek a jiné obutí. Všechny odlišnosti naleznete v tabulce.
Do srovnávacího testu se dostanete červeným tlačítkem "Prohlédnout", které se nachází pod tímto textem.
Základní technikou se od sebe modely Heritage a Sport neliší. Rozdíly tak najdeme spíše v designu, jezdecké poloze a na různých detailech. Například sportovněji střižený model má výkonnější brzdy a jinak tvarovaná řídítka. Heritage naopak dostal komfortněji naladěný podvozek a jiné obutí. Všechny odlišnosti naleznete v tabulce.
Do srovnávacího testu se dostanete červeným tlačítkem "Prohlédnout", které se nachází pod tímto textem.
Technické údaje a porovnání
Oblast | CL-X Heritage | CL-X Sport |
Motor | Kapalinou chlazený řadový dvouválec 693 ccm | Kapalinou chlazený řadový dvouválec 693 ccm |
Převodovka | Manuální 6stupňová | Manuální 6stupňová |
Odpružení | Přední i zadní vidlice Kayaba | Přední i zadní vidlice Kayaba |
Brzdy vpředu | J.Juan přední kotouč Ø 320 mm | Brembo Stylema dvojitý kotouč Ø 300 mm |
Brzdy vzadu | J.Juan zadní kotouč Ø 260 mm | Brembo zadní kotouč Ø 260 mm |
Pneumatiky vpředu | Pirelli MT60 RS 110/80 R18 | Maxxis MA-ST2 120/70 R17 |
Pneumatiky vzadu | 180/55 R17 | 180/55 R17 |
Hmotnost | 184 kg | 192 kg |
Objem palivové nádrže | 13 litrů | 13 litrů |
Výška sedla | 800 mm | 795 mm |
Cena | 179 990 Kč |
odkaz na článek
https://www.autosalon.tv/novinky/motorky/puvod-z-ciny-nevadi-tohle-je-paradni-svezeni-vyzkouseli-jsme-cfmoto-700cl-x-heritage-a-sport?fbclid=IwAR1FLDAUXcnPbB_JWXCjWFQ6acHhHM_izHpeQSidbpsHsOoHD1W7VNi68NY
odkaz na motorku
https://www.xmotostore.cz/cfmoto-motorky/cfmoto-700cl-x-heritage/