POZOR U některých druhů zboží se muže lišit aktuálnost skladových zásob na eshopu od realného stavu z důvodů rychlého oběhu zboží a například u čtyřkolek se stav a dostupnost mění tak rychle, že není jednoduché udržel aktuální stav na eshopu, proto Vám poskytneme aktuální info na telefonu 774 555 951 nebo 770 65 55 80

Vyzkoušeli jsme CFMOTO 700CL-X Heritage a Sport

CFMOTO CL-X
CFMOTO 700CL-X Heritage na českém trhu stojí 180 tisíc korun. Model Sport je o 20 tisíc korun dražší.
Zdroj: Robin Běhal

Čínský výrobce CFMOTO nedávno představil nové stylové motocykly 700CL-X. Aktuálně jsou na trhu dvě verze, které se od sebe v několika ohledech liší. Redakce Autosalonu měla možnost vyzkoušet obě motorky zároveň a zjistit, jak se cenově dostupné mašiny chovají na silnici a jaké jsou mezi modely rozdíly. Jelikož CFMOTO 700CL-X míří především na mladší motorkáře, srovnávacího testu se ujali dva mladí redaktoři, kteří na sedlech čínských "bajků" najeli stovky kilometrů. 

Retro s moderní výbavou

Modelová řada CL-X na sebe strhává pozornost díky unikátnímu designu, který navrhovalo italském studiu Modena 40, v jehož čele stojí španělský motocyklový designér Carles Solsona Marti. Ten má na svědomí například i podobu několika motorek značky MV Agusta, jenž patří mezi nejbrutálněji vypadající stroje na trhu. 

Nejvýraznějším prvkem na nových čínských bajcích je přední světlo ve tvaru písmene "X", které odkazuje na rozmanitou customizaci. V nás osobně vyvolává nostalgické vzpomínky na logo televizního kanálu Jetix. Nicméně celkový vzhled motocyklů má kloubit prvky moderny s retrem a odkazovat na dnes velmi oblíbený styl café racer. 

Stejný motor, jiné určení

O pohon motocyklů CFMOTO 700CL-X se stará vodou chlazený řadový dvouválec o objemu 693 kubíků, který disponuje výkonem 75 koní. Síla se pak na zadní kolo přenáší za pomoci elektronicky řízeného plynu a 6stupňové manuální převodovky s antihoppingovou spojkou. Motorkář si může chování motoru regulovat dvěma jízdními módy (Sport a Eco). 

Základní technikou se od sebe modely Heritage a Sport neliší. Rozdíly tak najdeme spíše v designu, jezdecké poloze a na různých detailech. Například sportovněji střižený model má výkonnější brzdy a jinak tvarovaná řídítka. Heritage naopak dostal komfortněji naladěný podvozek a jiné obutí. Všechny odlišnosti naleznete v tabulce. 

Do srovnávacího testu se dostanete červeným tlačítkem "Prohlédnout", které se nachází pod tímto textem. 
 

Technické údaje a porovnání

Oblast CL-X Heritage CL-X Sport
Motor Kapalinou chlazený řadový dvouválec 693 ccm Kapalinou chlazený řadový dvouválec 693 ccm
Převodovka Manuální 6stupňová Manuální 6stupňová
Odpružení Přední i zadní vidlice Kayaba Přední i zadní vidlice Kayaba
Brzdy vpředu J.Juan přední kotouč Ø 320 mm Brembo Stylema dvojitý kotouč Ø 300 mm
Brzdy vzadu J.Juan zadní kotouč Ø 260 mm Brembo zadní kotouč Ø 260 mm
Pneumatiky vpředu Pirelli MT60 RS 110/80 R18 Maxxis MA-ST2 120/70 R17
Pneumatiky vzadu 180/55 R17 180/55 R17
Hmotnost 184 kg 192 kg
Objem palivové nádrže 13 litrů 13 litrů
Výška sedla 800 mm 795 mm
Cena 179 990 Kč

 

odkaz na článek

https://www.autosalon.tv/novinky/motorky/puvod-z-ciny-nevadi-tohle-je-paradni-svezeni-vyzkouseli-jsme-cfmoto-700cl-x-heritage-a-sport?fbclid=IwAR1FLDAUXcnPbB_JWXCjWFQ6acHhHM_izHpeQSidbpsHsOoHD1W7VNi68NY

 

odkaz na  motorku

https://www.xmotostore.cz/cfmoto-motorky/cfmoto-700cl-x-heritage/

 

 

cfmoto-pribram-zaruka-5-let       cfmoto-prodej-700cl-x-heritage-twilight-blue-right-jpg        logo-2023-xmotostore