I v této době jsme tu pro Vás a to na telefonem 774 555 951 nebo na info@xmotostore.cz

CFMOTO Gladiator Z1000 Sport

Kód: 13107/CER 13107/SED Zvolte variantu
Novinka
Značka: CFMOTO
379 990 Kč
Skladem Skladem Zvolte variantu
Barva
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
SSV A UTV

Nejprodávanější v Evropě!

Detailní informace

Detailní popis produktu

CFMOTO Gladiator Z1000 Sport

 

Cena obsahuje: Elektrický posilovač řízení (EPS), 14" hliníkové disky, špičkové víceplátnové odolné 27" pneumatiky STAG, boční dveře, homologované tažné zařízení, TFT displej.

Příplatková výbava

Silný naviják: +5.000 CZK
Plastová střecha: +5.000 CZK
Přední okno (laminované + stěrač a ostřikovač): +24.950 CZK
Kompletní kabina vč. okna a vytápění: +98.850 CZK

Dostupné barvy: šedá, červená

Ceny uvedeny v Kč vč. DPH a legálního TP (kategorie T1b).

Monumentální zátah až 85 HP (offroad), okamžitá reakce na plyn (elektronický), špičkový progresivní posilovač řízení EPS, kanadský bezespojkový variator CV-Tech a skvěle vyladěný moderní podvozek s mohutnými zadními vlečenými rameny a plně stavitelnými nitrogenovými tlumiči s vysokými zdvihy zajistí, že žádný terén není překážkou, žádný kopec není dostatečně dlouhý a silniční rovinky jsou příliš krátké. 

Motor s obsahem 1000 ccm se vstřikováním paliva od německé značky BOSCH dokáže dokonale uspokojit nároky náročného uživatele, především svou pružností a plynulým chodem. Pokud potřebujete výbušnou energii, sešlápnutí plynového pedálu vás zatlačí do anatomicky tvarované sedačky. Pokud potřebujete brzdit, kotoučové brzdy jsou přesné a vydatně jim sekundují vysoce kvalitní víceplátnové 27“ pneumatiky CST STAG. 14“ disky jsou z hliníkové slitiny a designově plně ladí s charakterem celého stroje. Je jedno kde a do jakých podmínek jste se dostali, CFMOTO Gladiator Z1000 Sport má možnost zábavné jízdy s driftem s pohonem 2WD, v těžké terénu připojíte 4WD a v těch v nejextrémnějších podmínkách můžete využít i volbu uzávěrky předního diferenciálu.

Pro maximální ochranu posádky výrobce použil lehčí, vysokopevnostní, optimalizovaný, jednodílný ocelový rám s otestovanou odolností v nejtěžších podmínkách. Přední nezávislé zavěšení kol je systémem na "A" ramenech a všechna čtyři kola mají plně nastavitelné, nitrogenové tlumiče. Kanadský bezspojkový variátor CV-Tech je dimenzován na vysokou zátěž pro extrémní využití. Zcela nový posilovač řízení EPS je dynamický a dokonale reaguje jak na povrch, tak na rychlost. Řízení je pak doslova hračkou.

Pro ještě větší pohodlí posádky tu najdete TFT displej, podobný jako se používá u motocyklů CFMOTO, ale s přepracováním a grafikou pro potřeby vozidla v terénu. Plnobarevný TFT displej lze díky Bluetooth propojit s vaším smartphonem. V kokpitu nechybí ani USB a 12V zásuvka, samozřejmostí jsou nezbytné odkládací prostory. Pro případný náklad může posádka použít zadní korbu, která je také chráněna ocelovou výztuhou. Posádka velmi ocení střechu (volitelně) a ergonomický ochranný rám, který myslí na její bezpečnost i v těch nejsložitějších situacích. Samozřejmostí jsou kvalitní tříbodové bezpečnostní pásy, posádka je dále chráněna i dveřmi s ocelovou výztuhou. Nezbytným pomocníkem jsou vysokovýkonné LED světlomety, které intenzivním paprskem osvětlí terén za všech okolností. Kromě praktičnosti jsou také jedním z hlavních designových lákadel celého stroje. Součástí základní výbavy je samozřejmě i homologované tažné zařízení s elektrickou zásuvkou, volitelně je pak k dispozici silný naviják. Pro co největší akční rádius je nový Gladiator vybaven takřka 37 l palivovou nádrží. 

CFMOTO Gladiator Z1000 Sport - pořádná adrenalinová nálož může začít!

 

  • Extrémně výkonný zcela nový 1000 ccm motor s válci do “V” o výkonu 85 HP (offroad)
  • EPS - moderní posilovač řízení s progresí v základní ceně 
  • Vstřikování BOSCH (Germany)
  • Bezespojkový variator CV-Tech (Canada)
  • 4x4 s uzávěrkou předního diferenciálu 
  • Nová převodovka Smartshift s optimalizovanými převody
  • Komfortní a snadno seřiditelné plně stavitelné nitrogenové tlumiče nové generace
  • Elegantní, praktické a odolné 14 “duralové disky kol
  • Vysoce odolné 27” víceplátnové pneumatiky CST Stag s univerzálním vzorkem
  • Elektrický naviják 3500 lbs s vodicími rolnami s ergonomickým dálkovým ovládáním (volitelně)
  • Bezpečnostními 3-bodové pásy, pohodlná a snadno omyvatelná ergonomická sedadla 
  • Pevný a mohutně dimenzovaný ochranný bezpečnostní rám (není nutná přilba)
  • Výškově nastavitelný volant, posuvná sedačka řidiče
  • Výkonné přední i zadní LED osvětlení
  • Nová a výkonná 32 Ah gelová baterie s moderní NANO-GEL technologií
  • Homologované tažné zařízení ISO50 vč. el. zásuvky,
  • Boční dveře (v ceně), střecha (volitelně), přední plexi (volitelně), naviják 3500 lbs (volitelně)
  • Homologace EU2 osobyŘP sk. B (automobil)
  • Design z dílny mezinárodně uznávaného rakouského design studia Kiska (design CFMOTO, KTM, Husqvarna...)
 

Plně stavitelné nitrogenové tlumiče

Moderní barevný TFT displej se dvěma režimy

KISKA design studio

Výkonný 1000 ccm V-Twin motor

Ergonomický kokpit

Špičková LED technologie

Komfortní omyvatelné sedačky

Stavitelný volant

 

Doplňkové parametry

Kategorie: CF MOTO
Benzinová nádrž:: 36,5 litru
Délka:: 3185 mm
Šířka:: 1820 mm
Výška:: 1820 mm
Rozvor:: 2285 mm
Světlá výška:: 310 mm
Rádius otáčení:: 1100 mm
Suchá hmotnost:: 610 kg
Maximální tažná síla (v terénu):: 400 kg
Homologace:: Pro 2 osoby
Převodovka:: Automatická CVT - variátor / převody R/N/H/L (zpětný chod/neutrál/vpřed/terénní redukce)
Náhon kol:: Kardanovými hřídeli
4x4 pohon:: Odpojitelný
Přední pneu:: 27x9-14"
Zadní pneu:: 27x11-14"
Brzda přední:: Kotoučová hydraulická
Brzda zadní:: Kotoučová hydraulická
Parkovací brzda:: Ano
Přední:: Nezávislé, nitrogenové plně stavitelné odpružení/ Dvojitá A-ramena
Zadní:: Nezávislé, nitrogenové plně stavitelné odpružení/ vlečená ocelová ramena, nezávislá
Typ motoru:: 4-taktní 8-ventilový dvouválec, SOHC
Vrtání x zdvih:: 91 mm x 74 mm x 2
Objem motoru:: 963 cm3
Startování:: Elektrickým startérem
Chlazení motoru:: Kapalinou s nezávislým olejovým okruhem
Mazání:: S mokrou skříní
Zapalování:: ECU Bosch (DE)
Palivo:: Bezolovnatý benzin 95 Oktanů

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: