CFMOTO Gladiator Z1000 Sport
Kód: 13107/CERDetailní popis produktu
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport
Cena obsahuje: Elektrický posilovač řízení (EPS), 14" hliníkové disky, špičkové víceplátnové odolné 27" pneumatiky STAG, boční dveře, homologované tažné zařízení, TFT displej.
Přijď si k nám pro tento stroj v MEGA SLEVĚ -30.000,-!!!!*
Příplatková výbava
Silný naviják: +5.000 CZK
Plastová střecha: +5.000 CZK
Přední okno (laminované + stěrač a ostřikovač): +24.950 CZK
Kompletní kabina vč. okna a vytápění: +98.850 CZK
Dostupné barvy: šedá, červená
Ceny uvedeny v Kč vč. DPH a legálního TP (kategorie T1b).
Monumentální zátah až 85 HP (offroad), okamžitá reakce na plyn (elektronický), špičkový progresivní posilovač řízení EPS, kanadský bezespojkový variator CV-Tech a skvěle vyladěný moderní podvozek s mohutnými zadními vlečenými rameny a plně stavitelnými nitrogenovými tlumiči s vysokými zdvihy zajistí, že žádný terén není překážkou, žádný kopec není dostatečně dlouhý a silniční rovinky jsou příliš krátké.
Motor s obsahem 1000 ccm se vstřikováním paliva od německé značky BOSCH dokáže dokonale uspokojit nároky náročného uživatele, především svou pružností a plynulým chodem. Pokud potřebujete výbušnou energii, sešlápnutí plynového pedálu vás zatlačí do anatomicky tvarované sedačky. Pokud potřebujete brzdit, kotoučové brzdy jsou přesné a vydatně jim sekundují vysoce kvalitní víceplátnové 27“ pneumatiky CST STAG. 14“ disky jsou z hliníkové slitiny a designově plně ladí s charakterem celého stroje. Je jedno kde a do jakých podmínek jste se dostali, CFMOTO Gladiator Z1000 Sport má možnost zábavné jízdy s driftem s pohonem 2WD, v těžké terénu připojíte 4WD a v těch v nejextrémnějších podmínkách můžete využít i volbu uzávěrky předního diferenciálu.
Pro maximální ochranu posádky výrobce použil lehčí, vysokopevnostní, optimalizovaný, jednodílný ocelový rám s otestovanou odolností v nejtěžších podmínkách. Přední nezávislé zavěšení kol je systémem na "A" ramenech a všechna čtyři kola mají plně nastavitelné, nitrogenové tlumiče. Kanadský bezspojkový variátor CV-Tech je dimenzován na vysokou zátěž pro extrémní využití. Zcela nový posilovač řízení EPS je dynamický a dokonale reaguje jak na povrch, tak na rychlost. Řízení je pak doslova hračkou.
Pro ještě větší pohodlí posádky tu najdete TFT displej, podobný jako se používá u motocyklů CFMOTO, ale s přepracováním a grafikou pro potřeby vozidla v terénu. Plnobarevný TFT displej lze díky Bluetooth propojit s vaším smartphonem. V kokpitu nechybí ani USB a 12V zásuvka, samozřejmostí jsou nezbytné odkládací prostory. Pro případný náklad může posádka použít zadní korbu, která je také chráněna ocelovou výztuhou. Posádka velmi ocení střechu (volitelně) a ergonomický ochranný rám, který myslí na její bezpečnost i v těch nejsložitějších situacích. Samozřejmostí jsou kvalitní tříbodové bezpečnostní pásy, posádka je dále chráněna i dveřmi s ocelovou výztuhou. Nezbytným pomocníkem jsou vysokovýkonné LED světlomety, které intenzivním paprskem osvětlí terén za všech okolností. Kromě praktičnosti jsou také jedním z hlavních designových lákadel celého stroje. Součástí základní výbavy je samozřejmě i homologované tažné zařízení s elektrickou zásuvkou, volitelně je pak k dispozici silný naviják. Pro co největší akční rádius je nový Gladiator vybaven takřka 37 l palivovou nádrží.
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport - pořádná adrenalinová nálož může začít!
- Extrémně výkonný zcela nový 1000 ccm motor s válci do “V” o výkonu 85 HP (offroad)
- EPS - moderní posilovač řízení s progresí v základní ceně
- Vstřikování BOSCH (Germany)
- Bezespojkový variator CV-Tech (Canada)
- 4x4 s uzávěrkou předního diferenciálu
- Nová převodovka Smartshift s optimalizovanými převody
- Komfortní a snadno seřiditelné plně stavitelné nitrogenové tlumiče nové generace
- Elegantní, praktické a odolné 14 “duralové disky kol
- Vysoce odolné 27” víceplátnové pneumatiky CST Stag s univerzálním vzorkem
- Elektrický naviják 3500 lbs s vodicími rolnami s ergonomickým dálkovým ovládáním (volitelně)
- Bezpečnostními 3-bodové pásy, pohodlná a snadno omyvatelná ergonomická sedadla
- Pevný a mohutně dimenzovaný ochranný bezpečnostní rám (není nutná přilba)
- Výškově nastavitelný volant, posuvná sedačka řidiče
- Výkonné přední i zadní LED osvětlení
- Nová a výkonná 32 Ah gelová baterie s moderní NANO-GEL technologií
- Homologované tažné zařízení ISO50 vč. el. zásuvky,
- Boční dveře (v ceně), střecha (volitelně), přední plexi (volitelně), naviják 3500 lbs (volitelně)
- Homologace EU, 2 osoby, ŘP sk. B (automobil)
- Design z dílny mezinárodně uznávaného rakouského design studia Kiska (design CFMOTO, KTM, Husqvarna...)
Doplňkové parametry
Kategorie: | CF MOTO |
---|---|
Benzinová nádrž:: | 36,5 litru |
Délka:: | 3185 mm |
Šířka:: | 1820 mm |
Výška:: | 1820 mm |
Rozvor:: | 2285 mm |
Světlá výška:: | 310 mm |
Rádius otáčení:: | 1100 mm |
Suchá hmotnost:: | 610 kg |
Maximální tažná síla (v terénu):: | 400 kg |
Homologace:: | Pro 2 osoby |
Převodovka:: | Automatická CVT - variátor / převody R/N/H/L (zpětný chod/neutrál/vpřed/terénní redukce) |
Náhon kol:: | Kardanovými hřídeli |
4x4 pohon:: | Odpojitelný |
Přední pneu:: | 27x9-14" |
Zadní pneu:: | 27x11-14" |
Brzda přední:: | Kotoučová hydraulická |
Brzda zadní:: | Kotoučová hydraulická |
Parkovací brzda:: | Ano |
Přední:: | Nezávislé, nitrogenové plně stavitelné odpružení/ Dvojitá A-ramena |
Zadní:: | Nezávislé, nitrogenové plně stavitelné odpružení/ vlečená ocelová ramena, nezávislá |
Typ motoru:: | 4-taktní 8-ventilový dvouválec, SOHC |
Vrtání x zdvih:: | 91 mm x 74 mm x 2 |
Objem motoru:: | 963 cm3 |
Startování:: | Elektrickým startérem |
Chlazení motoru:: | Kapalinou s nezávislým olejovým okruhem |
Mazání:: | S mokrou skříní |
Zapalování:: | ECU Bosch (DE) |
Palivo:: | Bezolovnatý benzin 95 Oktanů |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.