POZOR U některých druhů zboží se muže lišit aktuálnost skladových zásob na eshopu od realného stavu z důvodů rychlého oběhu zboží a například u čtyřkolek se stav a dostupnost mění tak rychle, že není jednoduché udržel aktuální stav na eshopu, proto Vám poskytneme aktuální info na telefonu 774 555 951 nebo 770 65 55 80

CFMOTO Gladiator Z1000 Sport

Kód: 13107/CER
Akce
Značka: CFMOTO
399 990 Kč –4 %
z sport red front
399 990 Kč –4 % 384 990 Kč

Zvolte variantu

 akce "MOVEMBER" !!!! 495 Movember Illustrations & Clip Art - iStock

Nejprodávanější v Evropě!

Detailní informace

Barva: Červená
Skladem | 13107/CER
399 990 Kč
384 990 Kč
Barva: Šedá
Skladem | 13107/SED
399 990 Kč
384 990 Kč

Detailní popis produktu

 akce "MOVEMBER" !!!! 495 Movember Illustrations & Clip Art - iStock

v rámci kampaně "MOVEMBER" věnuje firma JOURNEYMAN CZ z každé v této akci prodané ATV/SSV 500,- Kč na boj proti rakovině

A VÁM slevu - 15 000,- ! * 

* platí pro GLADIATOR Z1000 Sport

CFMOTO Gladiator Z1000 Sport

 Cena obsahuje: Elektrický posilovač řízení (EPS), 14" hliníkové disky, špičkové víceplátnové odolné 27" pneumatiky STAG, boční dveře, homologované tažné zařízení, TFT displej.

Příplatková výbava

Silný naviják: +5.000 CZK
Plastová střecha: +5.000 CZK
Přední okno (laminované + stěrač a ostřikovač): +24.950 CZK
Kompletní kabina vč. okna a vytápění: +98.850 CZK

Dostupné barvy: šedá, červená

Ceny uvedeny v Kč vč. DPH a legálního TP (kategorie T1b).

Monumentální zátah až 85 HP (offroad), okamžitá reakce na plyn (elektronický), špičkový progresivní posilovač řízení EPS, kanadský bezespojkový variator CV-Tech a skvěle vyladěný moderní podvozek s mohutnými zadními vlečenými rameny a plně stavitelnými nitrogenovými tlumiči s vysokými zdvihy zajistí, že žádný terén není překážkou, žádný kopec není dostatečně dlouhý a silniční rovinky jsou příliš krátké. 

Motor s obsahem 1000 ccm se vstřikováním paliva od německé značky BOSCH dokáže dokonale uspokojit nároky náročného uživatele, především svou pružností a plynulým chodem. Pokud potřebujete výbušnou energii, sešlápnutí plynového pedálu vás zatlačí do anatomicky tvarované sedačky. Pokud potřebujete brzdit, kotoučové brzdy jsou přesné a vydatně jim sekundují vysoce kvalitní víceplátnové 27“ pneumatiky CST STAG. 14“ disky jsou z hliníkové slitiny a designově plně ladí s charakterem celého stroje. Je jedno kde a do jakých podmínek jste se dostali, CFMOTO Gladiator Z1000 Sport má možnost zábavné jízdy s driftem s pohonem 2WD, v těžké terénu připojíte 4WD a v těch v nejextrémnějších podmínkách můžete využít i volbu uzávěrky předního diferenciálu.

Pro maximální ochranu posádky výrobce použil lehčí, vysokopevnostní, optimalizovaný, jednodílný ocelový rám s otestovanou odolností v nejtěžších podmínkách. Přední nezávislé zavěšení kol je systémem na "A" ramenech a všechna čtyři kola mají plně nastavitelné, nitrogenové tlumiče. Kanadský bezspojkový variátor CV-Tech je dimenzován na vysokou zátěž pro extrémní využití. Zcela nový posilovač řízení EPS je dynamický a dokonale reaguje jak na povrch, tak na rychlost. Řízení je pak doslova hračkou.

Pro ještě větší pohodlí posádky tu najdete TFT displej, podobný jako se používá u motocyklů CFMOTO, ale s přepracováním a grafikou pro potřeby vozidla v terénu. Plnobarevný TFT displej lze díky Bluetooth propojit s vaším smartphonem. V kokpitu nechybí ani USB a 12V zásuvka, samozřejmostí jsou nezbytné odkládací prostory. Pro případný náklad může posádka použít zadní korbu, která je také chráněna ocelovou výztuhou. Posádka velmi ocení střechu (volitelně) a ergonomický ochranný rám, který myslí na její bezpečnost i v těch nejsložitějších situacích. Samozřejmostí jsou kvalitní tříbodové bezpečnostní pásy, posádka je dále chráněna i dveřmi s ocelovou výztuhou. Nezbytným pomocníkem jsou vysokovýkonné LED světlomety, které intenzivním paprskem osvětlí terén za všech okolností. Kromě praktičnosti jsou také jedním z hlavních designových lákadel celého stroje. Součástí základní výbavy je samozřejmě i homologované tažné zařízení s elektrickou zásuvkou, volitelně je pak k dispozici silný naviják. Pro co největší akční rádius je nový Gladiator vybaven takřka 37 l palivovou nádrží. 

CFMOTO Gladiator Z1000 Sport - pořádná adrenalinová nálož může začít!

 

  • Extrémně výkonný zcela nový 1000 ccm motor s válci do “V” o výkonu 85 HP (offroad)
  • EPS - moderní posilovač řízení s progresí v základní ceně 
  • Vstřikování BOSCH (Germany)
  • Bezespojkový variator CV-Tech (Canada)
  • 4x4 s uzávěrkou předního diferenciálu 
  • Nová převodovka Smartshift s optimalizovanými převody
  • Komfortní a snadno seřiditelné plně stavitelné nitrogenové tlumiče nové generace
  • Elegantní, praktické a odolné 14 “duralové disky kol
  • Vysoce odolné 27” víceplátnové pneumatiky CST Stag s univerzálním vzorkem
  • Elektrický naviják 3500 lbs s vodicími rolnami s ergonomickým dálkovým ovládáním (volitelně)
  • Bezpečnostními 3-bodové pásy, pohodlná a snadno omyvatelná ergonomická sedadla 
  • Pevný a mohutně dimenzovaný ochranný bezpečnostní rám (není nutná přilba)
  • Výškově nastavitelný volant, posuvná sedačka řidiče
  • Výkonné přední i zadní LED osvětlení
  • Nová a výkonná 32 Ah gelová baterie s moderní NANO-GEL technologií
  • Homologované tažné zařízení ISO50 vč. el. zásuvky,
  • Boční dveře (v ceně), střecha (volitelně), přední plexi (volitelně), naviják 3500 lbs (volitelně)
  • Homologace EU2 osobyŘP sk. B (automobil)
  • Design z dílny mezinárodně uznávaného rakouského design studia Kiska (design CFMOTO, KTM, Husqvarna...)
 

Plně stavitelné nitrogenové tlumiče

Moderní barevný TFT displej se dvěma režimy

KISKA design studio

Výkonný 1000 ccm V-Twin motor

Ergonomický kokpit

Špičková LED technologie

Komfortní omyvatelné sedačky

Stavitelný volant

 

Doplňkové parametry

Kategorie: CF MOTO
Benzinová nádrž:: 36,5 litru
Délka:: 3185 mm
Šířka:: 1820 mm
Výška:: 1820 mm
Rozvor:: 2285 mm
Světlá výška:: 310 mm
Rádius otáčení:: 1100 mm
Suchá hmotnost:: 610 kg
Maximální tažná síla (v terénu):: 400 kg
Homologace:: Pro 2 osoby
Převodovka:: Automatická CVT - variátor / převody R/N/H/L (zpětný chod/neutrál/vpřed/terénní redukce)
Náhon kol:: Kardanovými hřídeli
4x4 pohon:: Odpojitelný
Přední pneu:: 27x9-14"
Zadní pneu:: 27x11-14"
Brzda přední:: Kotoučová hydraulická
Brzda zadní:: Kotoučová hydraulická
Parkovací brzda:: Ano
Přední:: Nezávislé, nitrogenové plně stavitelné odpružení/ Dvojitá A-ramena
Zadní:: Nezávislé, nitrogenové plně stavitelné odpružení/ vlečená ocelová ramena, nezávislá
Typ motoru:: 4-taktní 8-ventilový dvouválec, SOHC
Vrtání x zdvih:: 91 mm x 74 mm x 2
Objem motoru:: 963 cm3
Startování:: Elektrickým startérem
Chlazení motoru:: Kapalinou s nezávislým olejovým okruhem
Mazání:: S mokrou skříní
Zapalování:: ECU Bosch (DE)
Palivo:: Bezolovnatý benzin 95 Oktanů

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: