CFMOTO Gladiator X520-A EURO5
Kód: X520-A/CER X520-A/ORA X520-A/CEREPS X520-A/ORAEPS X520-A/LIS X520-A/LISEPS Zvolte variantuDetailní popis produktu
CFMOTO Gladiator X520-A
X520-A - prodloužená verze EU5
Cena 172.990,- obsahuje: Atraktivní 12" ALU kola, 25" víceplátnové odolné pneumatiky, homologované tažné zařízení, silný naviják, přední i zadní nosiče.
Verze EU5 obsahuje navíc: zadní diferenciál s el. uzávěrkou, 4 brzdové kotouče a splňuje emisní normu EU5
Příplatková výbava:
Elektrický posilovač řízení (EPS): +13.000 CZK
Opěrka a madla spolujezdce (pouze dlouhá verze): +1.000 CZK
Ochranné kryty (blastery) řidítek: +1.500 CZK
Dostupné barvy: černá (bez příplatku), oranžová (+1.000 CZK), listová kamufláž (+5.000 CZK)
Ceny uvedeny v Kč vč. DPH a legálního TP.
Popis:
- Silný moderní výkonný 500 ccm motor s vysokým kroutícím momentem, bez rozběhové spojky
- Variator CVTECH - Made in Canada - s motorovou brzdou
- EPS - posilovač řízení (volitelně)
- Vstřikování Bosch (Made in Germany)
- 4x4 s uzávěrkou předního diferiencálu
- Zadní diferenciál s elektrickou uzávěrkou (pouze verze Euro 5, verze T3b má rozvodovku)
- Vynikající nové odpružení IV. generace s progresivními pružinami
- Atraktivní a praktické 12 “duralové disky kol
- Vysoce odolné víceplátnové 25" pneumatiky CST
- Silný elektrický naviják s vodicími rolnami
- Homologované tažné zařízení ISO50 vč. el. zásuvky
- Odolný a praktický systém nosičů (přední i zadní)
- Opěrka a madla spolujezdce (volitelně)
Silnější identické dvojče bestselleru Gladiator X450!
Gladiator X520 přináší populární atraktivní design, moderní prvky a v neposlední řadě skvělý výkon osvědčeného motoru 500 ccm v kombinaci s bezespojkovým kanadským variátorem CV-Tech. Stejně jako obsahově nižší sourozenec, přináší novinka technologii osmistovky, osvědčený systém 4x4 se 100% uzávěrkou diferenciálu a řadu moderních prvků a vychytávek, zcela ojedinělých v této kategorii. Model 520 se jasně a logicky řadí po bok ostatních profesionálních pracovních strojů Gladiator a definitivně doplňuje řadu pracovních Gladiatorů nové generace "X". Tímto modelem CFMOTO definitivně opouští předchozí legendární modely 510, 530, X5, X6 a ukazuje nový trend ve výrobě a technologii modelů generace "X". Volitelná výbava posilovače řízení a výběr z krátké či prodloužené verze, jen podtrhuje péči, kterou výrobce věnoval konstrukci tohoto modelu.
Jako tradičně Journeyman do základní ceny dává plnou výbavu
Nový Gladiator X520 je samozřejmě nabitý plnou výbavou a nabízí vše, co má plnohodnotná pracovní 4x4 mít - el. přepínatelný pohon 4x4 s možností 100% uzamčení předního diferenciálu, silný naviják, homologované tažné s el. zásuvkou, praktické ocelové nosiče, prostornou schránku pod sedlem, atraktivní LCD displej, atraktivní 12" ALU kola, 25" víceplátnové pneumatiky, opěrku a madla pro spolujezdce (volitelně)...
Obrázky mají ilustrativní charakter. Výbava se může lišit (pneu, polepy atd.)
Doplňkové parametry
Kategorie: | CFMOTO |
---|---|
Obsah: | 500 |
Barva: | Oranžová, Černá, Listová kamufláž |
Typ čtyřkolky: | Pracovní |
Benzinová nádrž:: | 15 litru |
Olej motorový:: | 2,9 litru |
Délka:: | 2300 mm |
Šířka:: | 1100 mm |
Výška:: | 1350 mm |
Rozvor:: | 1460 mm |
Suchá hmotnost:: | 358 kg |
Převodovka:: | Automatická CVT - variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce) |
Zadní diferenciál:: | s elektrickou uzávěrkou pouze verze Euro 5, verze T3b má rozvodovku |
Náhon kol:: | Kardanovými hřídeli |
4x4 pohon:: | Odpojitelný |
Přední pneu:: | 25x8-12 CST |
Zadní pneu:: | 25x10-12 CST |
Brzdy přední:: | Kotoučové hydraulické |
Brzda zadní:: | Kotoučová hydraulická |
Parkovací brzda:: | Ano |
Přední odpružení:: | Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena |
Zadní odpružení:: | Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena |
Typ motoru:: | 4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC |
Výkon motoru:: | 26,8 kW/6570 ot./min |
Točivý moment:: | 46 Nm/5800 ot./min |
Vrtání x zdvih:: | 91 mm x 76,2 mm |
Objem motoru:: | 500 cm3 |
Startování:: | Elektrickým startérem |
Chlazení motoru:: | Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem |
Mazání:: | S mokrou skříní |
Plnění motoru:: | Elektronické vstřikování Bosch EFI |
Zapalování:: | ECU Bosch |
Pallivo:: | Bezolovnatý benzin 95 Oktanů |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.