U některých druhů zboží se muže lišit aktuálnost skladových zásob na eshopu od realného stavu z důvodů rychlého oběhu zboží a například u čtyřkolek se stav a dostupnost mění tak rychle, že není jednoduché udržel aktuální stav na eshopu, proto Vám poskytneme aktuální info na telefonu 774 555 951 nebo 770 65 55 80

CFMOTO Gladiator X1000 V-Twin EPS T3B

Kód: 13095/MOD 13095/ORA 13095/ED 13095/LIS Zvolte variantu
ZDARMAZDARMA ZDARMAZDARMA ZDARMAZDARMA ZDARMAZDARMA ZDARMAZDARMA
x1000 22 bl front
300 990 Kč 300 990 Kč 299 990 Kč 304 990 Kč od 299 990 Kč
Předobjednat Předobjednat Předobjednat Na dotaz Zvolte variantu
Barva
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Rozšiřovací lemy
Zvýhodněné sady vybavení ke stroji

5 let záruka na všechny čtyřkolky CFMOTO!

 ,,hry mohou začít" Nejsilnější a mohutně dimenzovaný pracovní 4x4 Gladiator X1000

Detailní informace

Detailní popis produktu

CFMOTO Gladiator X1000 V-Twin EPS

 

Doplňkové parametry

Kategorie: Čtyřkolky do 1000 ccm
Obsah: 1000
Barva: Oranžová, Šedá, Modrá, Maskáč
Typ čtyřkolky: Pracovní
Benzinová nádrž:: 30 litrů
Olej motorový:: N/A
Délka:: 2310 mm
Šířka:: 1250 mm
Výška:: 1420 mm
Rozvor:: 1480 mm
Suchá hmotnost:: 430 kg
Převodovka:: Automatická CVT - variátor CV Tech / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce) / uzamykatelný přední diferenciál / automatický zadní samosvorný diferenciál Eaton (100% svornost)
Náhon kol:: Kardanovými hřídeli
4x4 pohon:: Odpojitelný
Přední pneu:: 27x9-14
Zadní pneu:: 27x11-14
Brzdy přední:: Kotoučové hydraulické
Brzdy zadní:: Kotoučové hydraulické
Parkovací brzda:: Ano
Přední odpružení:: Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
Zadní odpružení:: Nezávislé, seřiditelné odpružení / Vlečená ocelová ramena
Tlumiče:: Nové plně stavitelné nitrogenové tlumiče
Typ motoru:: 4-taktní, 8-ventilový dvouválec, SOHC
Výkon motoru (offroad): : 85k (63,4 kw)/7800 ot.
Točivý moment (offroad):: 79 Nm/5500 ot./min
Vrtání x zdvih:: 91 mm x 74 mm
Objem motoru:: 963 cm3
Startování:: Elektrickým startérem
Chlazení motoru:: Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem
Mazání:: S mokrou skříní
Plnění motoru:: Elektronické vstřikování Bosch EFI (GER)
Zapalování:: ECU Bosch
Palivo:: Bezolovnatý benzin 95 Oktanů

Kabina DFK

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:
5
1x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x
Nevyplňujte toto pole:
5
KN Avatar autora | 4.11.2021
Pořídili jsme u Vás na Vaše doporučení, a udělali jsme moc dobře. Děkujeme Vám Jste skvělí a profesionálové. K.N.