Novinky, Strana 2

NOVINKA - Linhai 650L 4x4 EPS Promax -

LINHAI ATV 650L 4x4 ProMAX

NOVINKA  2023

popis produktu

Víc síly, víc výkonu Linhai 650L s posilovačem řízení a nově vyvinutým motorem Linhai LH191MS. Základem je moderní design Promax s LED Matrix světlomety a robustní ocelový přední nárazník. Užitkový Linhai 650 ProMax je připravený zvládnout všechny práce na farmě, na chalupě, na poli nebo v lese. Přístrojová deska TFT je vybavena automatickým nastavením jasu, které dokáže automaticky upravit jas obrazovky displeje podle intenzity vnějšího světla. Při každodenním používání, na výletě i v těžkém terénu oceníte skvěle obratný podvozek s nezávisle zavěšenými koly a elektrické přepínání pohonu 2x4 / 4x4 s uzamykatelným diferenciálem.

Silnější motor

Silnější motor

Jednoválcový vstřikovaný motor má dostatek síly pro těžkou práci i svižné zrychlení. Moderní vstřikování paliva Delphi přináší nízkou spotřebu a nízké emise. Přenos výkonu zajišťuje spolehlivá automatická převodovka od předního kanadského výrobce CVTech.

 

 

Pohon 4x4

Pohon 4x4

Spolehlivý, elektricky volitelný pohon 4x4 zajišťuje výbornou trakci na každém povrchu. Stisknutím tlačítka na řídítkách se síla motoru přenáší na všechna kola, kdykoli potřebujete zvýšit sílu záběru. A v nejtěžším terénu, kde už ani pohon 4x4 nestačí, máte k dispozici ještě i elektrickou uzávěrku předního diferenciálů. Pro těžkou práci, v prudkých stoupáních a pro tahání těžkých nákladů je k dispozici také účinný redukovaný převod do síly.

Uzávěrka diferenciálu

Uzávěrka diferenciálu

Snadno ovladatelná elektrická uzávěrka diferenciálu vám umožní s jistotou vyjet z bláta, dostane vás těžkého terénu, umožní vám zdolat obtížná místa. Stačí jen zastavit a stisknout tlačítko na řídítkách.

Vynikající podvozek

Vynikající podvozek

Výborná průchodnost terénem a vysoká stabilita v zatáčkách. Vynikající široký podvozek a tuhý rám s nízkým těžištěm zajišťuje přesné řízení a snadnou ovladatelnost. Nezávislé zavěšení s velkými zdvihy pérování vás nadchne pokaždé, když zase opětovně zvítězíte nad terénem, kam jste si předtím ani netroufli. K vysoké obratnosti přispívá i velmi malý poloměr otáčení.

LED Matrix světlomety

LED Matrix světlomety

Moderní technologie a propracovaný design. LED Matrixové světlomety přitahují pozornost, podtrhují hi-tech image stroje a dávají mu dospělý vzhled. Společně s LED světly pro denní svícení jsou tato světla propracovaná i po funkční stránce, například i z hlediska ochrany při čelním nárazu.

TFT displej

TFT displej

Barevný TFT displej s automatickým přepínáním denního a nočního režimu přehledně zobrazuje rychlost jízdy, digitální otáčkoměr, stav paliva, zařazený pohon 2WD / 4WD, zařazený převod, teplotu chladicí kapaliny a denní počítadlo kilometrů.

Plná výbava

Plná výbava

Linhai 650L Promax nabízí již v základu plnou výbavu. Ta zahrnuje kromě LED osvětlení například atraktivní litá ALU kola se značkovými pneumatikami, TFT displej, elektrický naviják s vysokou tažnou silou 3000lbs a dálkovým ovládáním nebo tažné zařízení. Nechybí robustní ocelový přední a zadní nárazník, robustní nosiče vpředu i vzadu, kryty páček a rukou nebo praktická akustická signalizace blikačů.

 

 

 

 

 

 

 

linhai-pribram-650-dobris

 

x450 Gladiator CFMOTO v AKCI a Pepe Sršeň

 

 

 

Klikni na obrázek a máš to .

 

cfmoto-gladiator-x450-t3b-zluta-spz-zelena oranzova-slava-akce

700CL-X Adventure v Turecku

První jízda na CFMOTO 450SR a 700CL-X Adventure v Turecku

 

motorkari-cfmoto-moto

 

První proklepnutí malorážky 450SR je za mnou, a to je důvodem, proč závodní kombinézu měním za civilnější moto oblečení, které je hodné dalšímu přírůstku značky CFMOTO a kvůli kterému jsem v chladném Turecku. Jde o scrambler 700CL-X Adventure, který vychází z řady 700CL-X a jeden by si mohl říct, že jde o nástupce modelu Heritage. Ve skutečnosti tomu tak není a modely Adventure a Heritage stojí vedle sebe a mají v plánu si navzájem nelézt do zelí. Konec konců rozdílů je poměrně dost a krátká první ochutnávka napoví víc.

700-cl-x-moto-cfmoto-adv

Jaké zásadní změny, respektive charakteristické prvky se verze Adventure týkají? Model 700CL-X Adventure pochopitelně vychází ze stejného základu, jako verze Heritage a Sport, ovšem je přizpůsoben jízdě v lehčím terénu, a to znamená, že se jezdec sem tam postaví do stupaček. Už proto jsou zubaté a demontáž gumy je otázkou chvíle, ovšem je k tomu potřeba použít nářadí. Jiná jsou řídítka, která jsou docela vysoká, a dokonce o tři centimetry vyšší než u Heritage. Nevšimnout si nelze kol s drátěným výpletem obutých do pneumatik Pirelli Scropion STR, které zcela korespondují se zaměřením motorky a z mého pohledu jsou ideální volbou. Když už jsem se zaměřil na kola, tak jen připomenu, že přední kolo je osmnáctipalcové a to zadní sedmnáctipalcové. Ano, přiznávám, že jsem u Advíka očekával přední devatenáctku. Proti verzi Heritage je ale malá změna vzadu, stoosmdesátku střídá tradičnější dobrodružný rozměr 170/60.

700-cl-x-moto-pribram   700-cl-x-moto-centrum    700-cl-x-motorky-adventure


Zdvihy kompletně stavitelného pérování KYB jsou 150 mm na předku i zadku, což se dá považovat za průměr mašin kategorie scrambler. Sedmistovkový Adventure okamžitě prozradí vysoký přední blatník, plexi štítek nebo mřížka na chladiči. Co ale na první pohled vidět není, to je vypínatelné ABS na zadním kole nebo dva jízdní režimy, konkrétně režim Street a Off-road. Standardní záležitostí je tempomat a docela jednoduchý kulatý displej zobrazující vše potřebné. Brzdy jsou v rukou značky J.Juan.


adventure-700cl-x_cfmoto
www.motorky-cfmoto.cz 

Na motoru se žádné změny neudály a jen pro připomenutí, jde o sedmistovkový kapalinou chlazený řadový dvouválec s výkonem 70 koní. Převodovka má šest rychlostí a k dispozici je antihoppingová spojka. Co se rozměrů týče, tak CL-X700 Adventure váží 203 kilo, sedlo leží ve výšce 830 mm nad zemí a do nádrže se vejde maximálně 13 litrů benzínu. Teď už ale půjdu na věc a na čínské novince vyrazím do akce.

700-cl-x-cfmoto



Přírodní katastrofy posledních dní natropily hodně škod a oproti tragickým příběhům je komplikace s omezeným počtem nových Advíků úplnou prkotinou, nad kterou člověk mávne rukou. Alespoň několik kousků přivezli do Turecka po ose řečtí motorkáři v čele s řeckým novinářem, kterého několikrát do roka potkávám na nejrůznějších prezentacích, a tím dali prostor pro kratší svezení po tureckém venkově východně od Istanbulu. Už první uvelebení za řídítky jasně říká, že ergonomie sedmistovkového Advíka je po stránce ergonomie trošku jinde a je bez debat, že v tom mají prsty hlavně vyšší řídítka. Při jízdě vsedě si musím na jejich výšku chvíli zvykat, když drtím rozmanitou zakroucenou silnici s hodně různorodým povrchem. Sem tam je hladká jako dětská prdelka, sem tam rozbombardovaná jako řešeto a sem tam plná záplat, že bych i u nás těžko hledal podobnou, a to je co říct. Na mysli mám odezvu od předního kola, kdy mi řídítka přijdou hodně vysoko od brýlí a vnímám to hlavně úsecích, kde CL-X překlápím z jednoho vingl do druhého.

 

700-cl-x-cfmoto-adv


Jasně, jsem si vědom, že tenhle pocit ovlivňuje bezprostřední přesednutí ze sportovní 450SR, kterou jsem vyměnil za tuto sedmistovku, a tím pádem nemůže být adaptace záležitostí lusknutím prstů. Každopádně se mi líbí pohodlná vzpřímená jízdní pozice, která maximálně odpovídá názvu Adventure a řekl bych, že zaručí pohodlí i při delších cestách. Řídítka jsou dostatečně široká, což jde na ruku jízdě a manévrování v nižších rychlostech. Zkrátka pohodlí, které mi CL-X Adventure dává, je této kategorii hodné a vlastně jsem ho cestovně laděné verze očekával. Na ochraně před proudícím vzduchem se podílí sériový větrný štítek a je moc dobře, že tu je. Samozřejmě, že od něj nemůžu očekávat zázraky, ale vzhledem k velikosti nefunguje vůbec špatně.

700-cl-x-cfmoto-adventure


Na asfaltových klikaticích CL-X Adventure funguje slušně a dělá všechno proto, abych si svižnější svezení skvěle užil. S chutí se pokládá do zatáček a absolutně ho do ničeho nemusím nutit, a přesně to se mi líbí. Od stroje koketujícího s kategorií scrabmler tohle očekávám a vlastně jsem v pohodě i s poměrně komfortně naladěným pérováním, které se statečně pere s rozbitými silničkami, co se linou nádhernou krajinou a občas nás zavedou do typicky tureckých chudých vesniček. Pérování KYB nabízí možnost individuálního nastavení a kdyby bylo na mě, asi bych si ho pro silniční ježdění o fous přitvrdil, což by vyhovovalo hlavně rychlejším průjezdům táhlých zatáček, kde je na můj vkus Advík uhoupaný možná až moc, což platí hlavně o zadku. Turecko je plné toulavých divokých psů a tím línějším absolutně nevadí, že si ustelou uprostřed silnice a nikdo s nimi nehne. Pak jsou tu ale dravci, kteří mají chuť závodit a ukázat, kdo je tu pánem. Skupinka sedmistovek je pro ně velkou výzvou a ten fofr bych vám přál vidět. Fakt bych nechtěl některého Hektora s pěnou u huby setřepávat z nohavice, a proto céefku nakládám, co se do něj vejde, a snažím se rychle zmizet pryč.

 

700-cl-x



Přesně v tuhle chvíli vnímám hodně pružný motor, který má chuť zlobit a z pohledu výkonové křivky platí za velice svérázného pacholka. Teď musím přiznat, že jsem u verze Adventure očekával krapet hutnější spodek na úkor vršku a tím, jak je vlažný, mě celkem překvapuje. Naopak střední pásmo má síly až za humna a vlastně to samé se dá říct i o temperamentím vršku. Co mi ale moc nesedí, to je kopanec někde kolem pěti-šesti tisíc otáček, kdy mám pocit, jako by sepnulo turbo a céefko s velkou razancí vystřelilo vpřed. Do jisté míry je to legrace a dost často se přistihuji, jak s tím blbnu, a to hlavně na výjezdech ze zatáček. Sám za sebe ale říkám, že mi taková charakteristika není zrovna po chuti a preferuji plynulejší nástup výkonu v celém rozsahu otáček, tím spíš, když jde o motorku, která by si měla umět zakoketovat i s lehčím terénem.

www.motorky-cfmoto.cz 

Použití na silnici i v terénu odpovídá přední brzda, která by mohla reagovat už na lehké namáčknuti a mohla by být o něco ostřejší. Jen pro upřesnění, na nezpevněném povrchu je v některých případech citlivá a ostrá brzda kontraproduktivní, a tak vývojový tým musí hledat kompromis. Tím ale nechci brzdový systém od značky J.Juan omlouvat a na rovinu říkám, že by mohl být zdatnější. Jelikož to není tak dávno, kdy se J.Juan dostal pod křídla značky Brembo, věřím a doufám, že udělá další krok dopředu a bude zase o kus dál.

 

700CL-X-adventure-motorky-dakar


Přepínám na terénní jízdní režim Offroad, vypínám si ABS na zadním kole a na malou chvíli se dostávám do lehčího terénu, abych zjistil, jak se s ním 700CL-X Adventure bude rozumět. Na rozbité kluzké cestě je to o nižších rychlostech a s troškou nadsázky o precizní trialové jízdě ve stupačkách. Jízdní pozice mi přijde fajn a maximálně koresponduje s kategorií scrambler. Přesně v tuhle chvíli přichází vhod široká a výše položená řídítka, ke kterým se nemusím hrbit a při ovládání mi zaručují velkou páku. Tak to mám rád a díky tomu si s Advíkem hezky hraju a přehazuju si ho ze strany na stranu a proplétám se mezi kameny a vymletými díry od vody. Když bych něco měl zdrbnout, tak je to výfuková koncovka, která se při jízdě vestoje plete pod levou patu. To ale není nic dramatického a dá se s tím fungovat, stejně jako s přední brzdou, která oproti silničnímu použití funguje v terénu adekvátně, i když by mohla být o fous citlivější na první namáčknutí.

www.motorky-cfmoto.cz 


V pohodě jsem i s chodem spojky, protože se hezky dávkuje a nevyžaduje k ovládání větší sílu. Také pérování, co mi na silnici přišlo docela měkké, je v tuhle chvíli dobré a jelikož jedu citovku, zvládá lehčí terén filtrovat. Zdvihy 150 mm nejsou ničím závratným a společně s nižší světlou výškou a nulovou ochranou výfukových svodů jasně říkají, že to nebude na žádné velké offroadové řádění, ale spíš na pohodovou kochačku. Jenže takhle to u mašiny podobného ražení má být a asi bych byl blázen, kdybych po něm chtěl vlastnosti cestovního endura s většími koly a na podvozku s vyššími zdvihy. Sám za sebe ale říkám, že alespoň menší chránič spodku měl sedmistovkový Advík dostat a pokud bych si ho zaparkoval v garáži, po nějakém „šusplechu“ bych se podíval. Snad se brzy objeví i v originálním příslušenství, zatím tam chybí. Členitý terén je o nižších otáčkách a neustálém korigování spojkou. Ano, spodek není extra mohutný, ale dá se s ním pracovat a výkon si dobře dávkovat. Vzhledem k tomu, že času ve stupačkách není tolik, kolik bych si přál, bude prostor pro svezení v terénu až v rámci klasického redakčního testu u nás doma.

adventure-700cl-x

První kilometry na novém přírůstku značky CFMOTO jsou za mnou a nezbývá než konstatovat, že továrna udělala celkem logický krok a na základě sedmistovky CL-X postavila o špetku víc terénní verzi ze světa žádané kategorie scrambler. Céelko ve verzi Adventure nemá vyloženě terénní ambice, ale předpoklady se popasovat s asfaltem, rozbitými silnicemi nižších tříd i lehčím terénem ano. To zvládne dobře a možná zaujme i motorkáře, kteří volají po nějakém obojživelníkovi, který není tak vysoký jako většina cestovních endur a který jim nabídne dostatečné pohodlí a příjemnou jízdní pozici při jízdě po silnici i nezpevněném povrchu. Model 700CL-X Adventure je již u prodejců a tím se nabízí možnost si ho vyzkoušet a udělat si vlastní obrázek. Cena je stanovena na 195 990 korun a k dispozici je jedna barevná kombinace.

Více na: https://www.motorkari.cz/clanky/prvni-jizda/cfmoto/prvni-jizda-na-cfmoto-450sr-a-700cl-x-adventure-v-turecku-49046.html?kid=58385
Copyright © Motorkari.cz

 

 

 

 

https://www.motorkari.cz/clanky/prvni-jizda/cfmoto/prvni-jizda-na-cfmoto-450sr-a-700cl-x-adventure-v-turecku-49046.html?kid=58385

 

x625-A Overland čtyřkolka CFMOTO Gladiator

X625-A Gladiátor OVERLAND  stříbrná T3B,  NOVINKA 2023

Jedinečnost, volnost, relax, je takto krátce a výstižně lze popsat OVERLAND 

Nejmodernější, nejvybavenější a nejprodávanější. 

CFMOTO-CFORCE-625-overland-ctyrkolky

GLADIATOR X625-A - homologace T3b


Motor změny:
Motor o výkonu 33 kW.
Vstřikování EFI, vzduchový filtr, hlava válců, ovládání plynu.
Nová řídicí jednotka: ze 45 pinové na 125 pinovou.
Elektronická škrticí klapka (elektronický plyn).
Nová konstrukce palivového čerpadla.
Upravená hlava válců (nový tvar spalovací komory).
Nový typ zapalovací svíčky (dvě elektrody).
Nový, lehčí píst + kroužky.
Změna tlaku paliva z 0,25 MPa na 0,3 MPa.
Motor dostává 2 režimy řízení: PRACOVNÍ / NORMÁLNÍ.
Zvětšený vzduchový filtr a sací potrubí.
Další změny:
Nový spínač na levém bočním řídítku, nová páčka ovládání plynu, nový hlavní kabelový svazek, nový
displej, upravený brzdový systém, zesílení nebo úpravy na inkriminovaných částech rámu - 5 míst,
pneumatiky, brzdový systém, nylonové lano navijáku, grafika polepů
Výfukové svody byly změněny z průměru 38 na 42 mm, a to z důvodu proudění plynů směrem ven a
snížení protitlaku.
Konektor pro připojení T-Boxu (T-Box není součástí základní výbavy) umožňuje s funkcí OTA+
autodiagnostiku vybraných funkcí, sledování pohybu stroje...
Zadní rozvodovka.

 

CFMOTO-CFORCE-625-overland-pribram

ZDE je, stačí klik

https://www.xmotostore.cz/cfmoto-gladiator/625-a-t3b-overland/  

X625-A T3b OVERLAND 

CFMOTO-CFORCE-625-overland-novinka

X625-A T3b OVERLAND

CFMOTO-CFORCE-625-overland-xmotostore

x625-A Overland čtyřkolka CFMOTO Gladiator

CFMOTO-CFORCE-625-overland-novinka

 

Tak se na to podívejte.  ZDE.

 

x625-a--overland-stribrna--t3bx625-a--overland-stribrna-gladiator

 

cfmoto-pribram-zaruka-5-let                                    logo-2023-xmotostore

 

 

 

 

 

 

Novinka 800NK od CFMOTO

 

Motofotka týdne:

Koncept čínského naháče dorazil do Prahy z Itálie

 

EXKLUZIVNĚ 
 
Čínská značka CFMOTO je pevně usazená na českém trhu. Díky výjimečným vztahům s čínskou centrálou má tuzemský trh „speciální zacházení“. Na veletrh Motocykl 2023, který začátkem března odstartoval sezonu, a na něj navazující bratislavský Motocykel 2023 tak dorazil z italského studia značky koncept připravovaného naháče.
 
Koncept nového naháče CFMOTO 800NK v Praze
 
 
Koncept nového naháče CFMOTO 800NK v Praze
 
Koncept nového naháče CFMOTO 800NK v Praze
 
 

Koncept jménem NK-C22, z něhož vzejde stroj s obchodním označením CFMOTO 800NK měl světovou premiéru na podzimní výstavě EICMA 2022 v Miláně. Prodej v Česku odstartuje před létem, dovozce odhaduje cenu na 185 000 korun. Dravě (ne)oblečená novinka je dvojče modelu KTM 790 Duke. „Oba se budou dělat na jedné lince v Číně ve společné firmě CFMOTO-KTMR2R. Také motor je od KTM, je to agregát LC8c, který dostává již prodávané enduro 800MT,“ popisuje Jiří Baborský ze společnosti Journeyman CZ, která je importérem značky CFMOTO do České a Slovenské republiky.

Nová dvouválcová osmistovka s výkonem 99 koní má být konkurentem Hondě CB750 Hornet nebo Suzuki GSX-8S a samozřejmě spřízněnému KTM Duke.

 
 
 

Stroj hodně divokého „streetfighter“ stylu je po konstrukční stránce vyšperkovaný jednostranným zavěšením zadního kola. Sériové provedení ovšem dostane klasické zadní zavěšení.

Koncept zdobí i malá aerodynamická křidélka, která v dnešní době nejvýkonnější motocykly používají ke zvýšení přítlaku pří jízdě na závodní trati. V tomto případě to je s ohledem na výkon kolem hranice sto koní jen designový prvek, který však může přilákat sportovně naladěné zákazníky.

Baborský jel unikátní stroj vyzvednout přímo do designového studia Modena40 z Rimini. „To, že jsme sem koncept dostali, je dáno skvělými vztahy, které máme s fabrikou. Journeyman CZ je aktuálně 9. největším importérem CFMOTO na světě a už léta se držíme v TOP10. Naše vedení má letité osobní vztahy se zakladatelem CFMOTO, jeho synem, který je teď v čele firmy, i nejvyššími manažery. Díky tomu se podařilo dohodnout, že když sériové 800NK dorazí až po výstavě, ukážeme publiku alespoň koncept,“ popisuje Baborský pro iDNES.cz. „Motorka je plně funkční, italští novináři ji dokonce prohnali po okruhu,“ upozorňuje.

 

Dvorním návrhářem motorek CFMOTO a šéfem studia v Rimini je Carles Solsona Marti. „Je nejen naším šéfdesignérem, ale nově i člověkem pověřeným směřováním celé divize a zodpovědným za vývoj novinek,“ dodává Baborský. Rodák z Barcelony dříve pracoval pro Ducati, Aprilii či Benelli, a aby měl kolekci slavných italských značek kompletní, tak i pro MV Agustu. Těsně než od této slavné značky odešel do CFMOTO, podepsal se pod model MV Agustra Brutale Dragster.

Studio CFMOTO „Modena 40“ sídlí v italském Rimini.

O novém naháči prozradil pro italský magazín Moto, že dorazí ve dvou verzích. „Budou se lišit především elektronikou a rozhraním HMI (Human Machine Interface – pozn. red.). V budoucnu pak může dojít i k nějakému překvapení,“ naznačil.

Z Bratislavy poputuje koncept nového naháče zpátky do Itálie a čeká jej transport do Číny pro další marketingové aktivity. Sídlo společnosti CFMOTO je v čínském Hangzhou. „CFMOTO chce být mezinárodní značkou,“ zdůrazňuje Carles Solsona Marti v rozhovoru pro italsku Gazettu dello Sport. A dodává, že právě Evropa hraje v plánech značky důležitou roli. CFMOTO, založené v roce 1989, spolupracuje s KTM od roku 2011, v roce 2017 spolu firmy založily joint-venture podnik.

Zdroj: https://www.idnes.cz/auto/motorky/cfmotor-motorka-nahac-studie-koncept-800nk-rimini-studio-design.A230310_161705_motorky_fdv

 

Motorky CFMOTO najdete na www.motorky-cfmoto.cz 

 

 

 

 

 

NOVINKA 800NK - Hornet killer brzy

novinka-800-cfmoto

 V kategorii naháčů se nám příjemně přiostřuje. Máme v ní nového Horneta, novou Suzuki GSX-8S, chystá se do ní nový Duke 790, se kterým nově příchozí CFMOTO sdílí motor. Co dalšího ještě můžeme čekat?

novinka-800

800NK má deklarovanou hmotnost 186 kg a podle oficiálních údajů má výkon 100,8 hp při 9000 ot./min bez možnosti omezení na A2. Maximální hodnota točivého momentu je pak 81 Nm při 8000 ot./min. Jejím největším rivalem, ale bude jistě KTM 790 Duke o výkonu 95 HP, který by měl být v prodeji v červnu. Oba tyto motocykly pak budou vyráběny v Číně. Přičemž cena 800NK zatím nebyla oznámena.

Hornet killer-800nk

 Obdrželi jsme informaci, že CFMOTO 800NK bude brzy připraveno k prodeji. Zatím ale máme k dispozici pouze tyto dvě fotografie, které fabrice unikly. Z těch se dá usoudit, že motorka nevypadá vůbec zle a kladně hodnotíme i její agresivnější linie. Soutěžit pak bude v segmentu větších naháčů s Hondou CB 750 Hornet a Suzuki GSX-8S. Přičemž Hornet byl již oficiálně představen a jeho cena je 190 tis. Kč. U Suzuki zatím více informací o ceně nemáme. Každopádně čínský model s motorem KTM by měl uživatele zaujmout nejen cenou, ale i vyšším výkonem.

novinka-800

 

CFMOTO zatím neuvedlo k modelu víc informací kromě toho, že bude vybaven třemi jízdními režimy: Rain, Street a Sport. Zajímavostí je přístrojový panel, který je na motocyklu umístěn vertikálně. Bohužel o tom, kdy půjde 800NK do prodeje zatím nic nevíme, dá se očekávat že to bude v průběhu jara tohoto roku.

 

 novinka-800-cfmoto_2

 

www.motorky-cfmoto.cz 

 

 cfmoto-pribram-zaruka-5-let                                             logo-2023-xmotostore

 

 

 

 

NOVÁ Gadiator 520

novinka pro rok 2023

NOVÝ Gladiátor 520 pracovní čtyřkolka pro práci i zábavu.

Nemusím jezdit offroad, skákat, můžu jen pracovat, nebo jezdit na ryby, na houby, na výlety. .......

 

Jedná se o skvěle propracovanou moderní čtyřkolku s dostatečným výkonem, velkou užitnou hodnotou, prostě věc, která nám usnadní život. . www.xmotostore.cz .

NOVÝ GLADIATOR, nová X520-A  Nová platforma modelu X520 nyní přináší více výkonu, vyšší točivý moment, jednodušší ovládání, vylepšený posilovač řízení, lehčí, ale odolnější rám, velmi výkonnou světelnou LED techniku, více pohodlí pro posádku a mnoho víc…

DLOUHÁ Prodloužená verze rozšiřuje především akční rádius využití stroje. Bez omezení prostoru posádky pojme přední i zadní box a tím i více pracovního materiálu, či osobních věcí potřebných pro dobrodružnou cestu. Motor Silný jednoválec odteď s vyšším točivým momentem svou spolehlivostí je jen jednou z nejlepších součástí tohoto stroje.

A nejen to, tento Gladiator se pyšní nejnižšími vibracemi ve své třídě (měřeno na rukojetích, sedadle a stupačkách) a to v celém rozsahu otáček. Ridevision LED osvětlení Nová technologie osvětlení RIDEVISION je přesně naladěna na X520.

Plná LED technologie s pronikavým denním svícením. Plné LED osvětlení Zadní celohorizontální LED světelná rampa je úžasným ale i praktickým bezpečnostním komponentem. Těsně pod ní je zakonponována voděodolná skříňka. Nový 5″ displej Zcela nový je modře a plně podsvícený 5“ displej. Transparentnost údajů je garantována v noci, či v slunečním světle. Dokonalé pohodlí Sedadla mají nový až o 40% hrubší materiál interiéru a zároveň je užší palivová nádrž, což pro jezdce tvoří ideální podmínky. Opěradlo spolujezdce má nejen tlustší pěnu, ale i širší boční vedení a madla pro ruce z měkčeného materiálu. O 25% nižší teplota

Při práci v nízkych otáčkách a malých rychlostech může stoupat teplota motoru. Nová, propracovaná konstrukce chladiče má na starosti vylepšené chlazení a teploty kolem nohou jsou až o 25 % nižší než v předchozí verzi. O 50% vyšší nosnost nosičů Díky nové konstrukci předního i zadního nosiče se o 50% zvýšila jejich nosnost, což znamená 60 kg nákladu vzadu a 30 kg vpředu. Tento typ nosičů využívá systém CF-CONNECT, který umožňuje pohodlnou a rychlou montáž přídavného příslušenství.

Prémiové disky 4-paprskové disky z lehké slitiny vzácných kovů mají prémiový vzhled a jsou mimořádně odolné. Tlumiče & zavěs kol Nové zavěšení kol s tvarovanými spodními rameny umožňuje vyšší nájezdové úhly a zlepšuje průchodnost těžkým terénem. Tlumiče nyní disponují s 26% vyšší dráhou než u původní verze.

Rám je nyní o 10% lehčí a až 30% tužší. Variator CVTech Osvědčený kanadský variator CVTech je již léta absolutním technickým prvkem Gladiatora.

Posilovač řízení EPS – posilovač řízení je volitelná výbava. Prémiová záruka Prémiová záruka CFMOTO v trvání 5ti let na všechny modely.

Prodloužená záruka 5 let/10.000 km platí při zakoupení čtyřkolky CFMOTO Gladiator

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Doplňkové parametry Kategorie:

CFMOTO Gladiator Z

áruka: 5 LET Obsah: 500

Typ čtyřkolky:: užitková

Motor: 4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC Vrtání x zdvih: 91 mm x 76,2 mm

Převodovka: Automatická CVT – variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce)

Odpružení: Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena

Brzdy: Kotoučové hydraulické Nádrž: 17 l Suchá hmotnost: 351 / 365 kg

Délka (standard/prodoužený): 2186 / 2387 mm

Šířka: 1157 mm

Výška: 1200 / 1400 mm Rozvor (standard/prodloužený):: 1265 / 1465 mm

Přední pneu: 25×8-12 Zadní pneu: 25×10-12 Objem motoru: 500 ccm Váha: 351 / 365 kg .

.

 TDE klik  https://www.xmotostore.cz/cfmoto-gladiator/novy-gladiator-x520-dlouha/ 

 

cfmoto-pribram-zaruka-5-let        

 

Gladiator X 625-A CFMOTO limited edition

 

CFMOTO Gladiator X625-A EPS v limited edition 

 

zde je 

https://www.xmotostore.cz/specialni-nabidky/cfmoto-gladiator-x625-a-t3b--expedition-pack/

 

Jeden kus, SKLADEM. 

 

WWW.XMOTOSTORE.CZ 

 

 cfmoto-pribram-zaruka-5-let                   logo-2023-xmotostore

 

§ ! ! ! Dětská čtyřkolka - NOVINKA

GLADIATOR  X110

 

Novinka, která potěší především juniory, ale i rodiče.

Zatímco junior dostane v sedle tohoto skvělého sportovního nářadí řádnou porci zábavy a štěstí,  rodiče budou zářit spokojeností nad tím, že o bezpečnost jejich dětí se stará spousta precizně propracované techniky, která je na trhu ve více aspektech jedinečná.

 

 cfmoto-cforce-110-detska-ctyrkolka-gladiator-znackova-modra               cfmoto-pribram-zaruka-5-let            14557-1_cforce-110-detska-ctyrkolka-gladiator-znackova-cervena

 

 

 

 

Detailní popis produktu

 

CFMOTO GLADIATOR X110

Potěší především juniory, ale i rodiče. Zatímco junior dostane v sedle tohoto skvělého sportovního nářadí řádnou porci zábavy a štěstí, rodiče budou zářit spokojeností nad tím, že o bezpečnost jejich dětí se stará spousta precizně propracované techniky, která je na trhu ve více aspektech jedinečná. 

Dětská čtyřkolka CFMOTO GLADIATOR X110

Motor

Motor s výkonem 4,7 HP používá elektronické vstřikování paliva. Odezva na páčku plynu je lineární, což pro jezdce vytváří nejen ladnou dynamiku jízdy, ale přispívá i k přesnému ovládání stroje v extrémních situacích.

Bezpečnost nadevše

Bezpečnostní trhačka je jen jedním z bezpečnostních prvků stroje. Osvědčený magnetický mechanismus zastaví chod motoru, pokud je jezdec mimo stroj.

Dětská čtyřkolka CFMOTO GLADIATOR X110
 
 
 
 
Dětská čtyřkolka CFMOTO GLADIATOR X110

Omezovač plynu

Ne každý junior je okamžitě připraven sednout za řídítka X110. Pokud je jezdec ve stádiu výuky jízdy, přesněji je začátečník, tak právě v tomto stádiu lze nastavit rozsah plynové páčky a tím samozřejmě snížit maximální rychlost.

 

! ! !  Aplikace
CFMOTO YOUTH

Aplikace CFMOTO YOUTH zásadním způsobem rozšiřuje bezpečnost provozu X110.
Pomocí této aplikace dokáže osoba, která má dozor nad juniorem, na dálku monitorovat jízdu stroje. Aplikace umožňuje: Geofence – virtuální rádius hranice ježdění o max. vzdáleností 400 m od dozoru. Pokud jezdec hranice překročí, APP na to upozorní výstrahou a sníží rychlost vozidla. Vše je nastavitelné přes APP.

Dětská čtyřkolka CFMOTO GLADIATOR X110
 
 
Dětská čtyřkolka CFMOTO GLADIATOR X110

Displej
s konektivitou

3,5“ LCD displej zobrazuje nejen pozici řadící páky, ale i konektivitu s aplikací CFMOTO YOUTH.

LED světla

Jeden z nejdůležitějších prvků bezpečnosti je být dobře viděn. LED denní svícení vpředu i vzadu, kde zadní LED je doplněno o výrazné brzdové světlo. I když tento stroj nepatří na pozemní komunikace, v poli juniorských závodníků je tento prvek důležitý. Exkluzivní vychytávkou je svítící logo CFMOTO.

Dětská čtyřkolka CFMOTO GLADIATOR X110
 
 
Dětská čtyřkolka CFMOTO GLADIATOR X110

Odlehčený sportovní design

To, že je juniorská, neznamená, že nenese některé atributy dospělé čtyřkolky a pokud hledáte designovou příbuznost, najdete ji ve sportovní bugině Z1000 Sport, a to v přední části kapoty.

Nízké těžiště

Motor je v rámu uložen zcela vespodu, přičemž společně se skoro vodorovnou pozicí hlavy těžiště stroje tlačí co nejníže. Stroj je tak stabilnější jak v ostrých zatáčkách, tak v kritických nájezdech na nerovnosti.

Dětská čtyřkolka CFMOTO GLADIATOR X110
 
 
 
 
Dětská čtyřkolka CFMOTO GLADIATOR X110

Pohon zadních kol

Sekundární převod v této třídě je řetězem. Obě zadní kola jsou poháněna rovnoměrně, přičemž zadní brzdový kotouč ovládaný nožní pákou dokáže dostat stroj při sportovním brzdění do jemného smyku, naopak prudké přidání plynu vytvoří efektní drift.

Pro hladkou jízdu

Pružící jednotky vpředu s progresivními pružinami jsou zavěšeny na A-ramenech, přičemž předpětí pružiny lze nastavit v 5 pozicích. Vzadu je centrální tlumič s klasicky vinutou pružinou, ale také s možností nastavení předpětí na 5 kliků.

Dětská čtyřkolka CFMOTO GLADIATOR X110

Vyspělost a věk jezdce

Věkové doporučení pro jízdu na X110 je od 10 let. Samozřejmě i tato hranice může být posunuta oběma směry, záleží na vyspělosti a především zkušenosti jezdce.

Prémiová záruka

Prémiová záruka 5 let se vztahuje na všechny komponenty stroje (mimo spotřební díly) za podmínek stanovených v záruční/servisní knížce, která je nedílnou součástí každého stroje.

Parametry

Kategorie: CFMOTO Gladiator
Motor: 4-taktní, jednoválec, SOHC
Vrtání x zdvih: 52,4 mm x 49,5 mm
Převodovka: Automatická / převody F/R/N (vpřed / zpětný chod /neutrál)
Odpružení: P / Z Nezávislé dvojitá A-ramena / Mono-shock, seřiditelné
Brzdy: 3 x kotoučové (2 x P, 1 x Z), hydraulické
Nádrž: 6,7 l
Suchá hmotnost: 125 kg
Délka: 1 490 mm
Šířka: 950 mm
Výška: 925 mm
Rozvor: 1 020 mm
Přední pneu: 19×6-10 (155/75-10)
Zadní pneu: 18×8-8 (225/55-8)
Recyklační příspěvek: N/A CZK
 
 
 
 
 
 
 
EICMA 2022

Přinášíme Vám další zajímavost ze světa.   Buďte informovaní, buďte v kontaktu s námi.

Jsme xmotostore.cz,     www.xmotostore.cz

 

A je to tu. Itálie znovu žije motorkami a na největší výstavě se představují novinky v jedné stopě. No a taky pár dvoustopých. Tradičně aktivní je tu CFMOTO, které ukázalo koncept nejsilnější čtyřkolky, kteroru nabízí.

1

 

Litr je vlajkovou lodí CFMOTO v nabídce. Zároveň je ale služebně nejstarší ze všech modelů. CFMOTO postupně přešlo na nový designový směr, do kterého obléklo všechny jednoválce.

www.xmotostore.cz 

9

 

Koncept ukazuje několik zajímavých technologických novinek. Nejviditelnější jsou výrazná LED světla na obou stranách. Vypadá to super, otázkou je, zda chcete takovou věc mít na terénní mašině, protože to asi nebude zrovna levný díl. 

www.xmotostore.cz

10

 

Další zajímavou věcí je plnobarevný TFT displej s operačním systémem. Ten by měl disponovat i funkcí car play, díky které můžete na čtyřkolce zrcadlit třeba navigaci z mobilu. Pokud bude displej dostatečně odolný proti poškrábání, dovedl bych si ho na mašině představit i v sérii.

www.xmotostore.cz

11

 

No a pak je tu bezklíčkové zapalování. To se na motorkách už celkem osvědčilo a musím říct, že představa, že nemám zabahněnou spínačku a nelovím klíčky taky není špatná. Takže tohle je doplněk, kterému bych se v praxi taky nebránil.

www.xmotostore.cz

13

 

Samozřejmě se myslelo i na jízdní vlastnosti. Po vzoru nových jednoválců je přední náprava posunutá dopředu, což zlepšuje nájezdové úhly. Litr by měl být také lehčí a mít menší poloměr otáčení. Jak bude vypdat sériovka se nechme překvapit. 

www.xmotostore.cz

2

http://www.xmotostore.cz 

3

http://www.xmotostore.cz 

4

http://www.xmotostore.cz 

5

http://www.xmotostore.cz 

6

http://www.xmotostore.cz 

7

 

http://www.xmotostore.cz

 

 

cfmoto-pribram-zaruka-5-let  logo-2023-xmotostore

 

článek přebrán ze zdroje  https://iquad.cz/  

 

 

...

×

Splátková kalkulačka ESSOX