Novinky

CFMOTO 700CL-X sport

CFMOTO 700CL-X SPORT

https://www.xmotostore.cz/cfmoto-motorky/cfmoto-700cl-x-sport/

 

Zhmotněný elixír mládí (vysvětlení níže)

Moje letošní „testovací“ sezóna skončila. A tak sem dám na závěr recenzi motorky, která mi poskytla nádherné jezdecké zážitky a má jediný účel – BAVIT.

Tuto recenzi začnu zase úplně jinak. Bylo to krásné finále, které mi připomnělo jeden už docela starý příběh. Každý motorkář má příběhy. Aspoň doufám. Úplně první by měl být o tom, co nás k ježdění na motorkách přivedlo.

Je to už možná 25 let, nevím přesně. Trávil jsem dva měsíce v jihoanglickém hrabství Kent a každý víkend jsem odjížděl poznávat Anglii. Spíš – anglický venkov, než města. Je mnohem zajímavější. No a jednou si tak jedu někde blízko jižního pobřeží, už se nepamatuju, kde přesně to bylo, když mne zaujalo, na parkovišti jednoho starobylého hostince, takového toho s krásnou doškovou střechou, velké množství zaparkovaných motorek. Všech značek, typů i stáří. Bylo jich plné parkoviště. Zaparkoval jsem kousek od nich a – čekal. Čekání naštěstí netrvalo ani tak dlouho a stálo za to. Po chvíli se z hostince začala trousit velká skupina lidí. Různého stáří. S převahou seniorů a seniorek. Na první pohled by si jeden skoro řekl, že by, místo helem, koženého oblečení a motorek, měli mít spíš sandály, kraťasy a – hole. OLD GENTS RIDERS. Jak se blížili ke svým strojům, tak – mládli. Šli čím dál lehčím krokem. Dopnuli bundy, nasadili helmy, rukavice a jejich vzhled se úplně změnil. Věk byl ten tam. Jakmile usedli do sedel svých strojů a nastartovali, nikoho by ani ve snu nenapadlo, že věkový průměr na tom parkovišti se limitně blížil šedesátce. Vrcholem „show“ byl pár staříků. Jemu mohlo být klidně sedmdesát. Byl sehnutý a pajdal na obě nohy. Ale jenom do okamžiku, kdy došel ke své supersportovní SUZUKI a s babičkou se vyšvihli do sedla. Nastartoval, ještě na parkovišti ji zvedl na zadní kolo, tak 10 – 15 cm nad asfalt, a odjel. I s babčou. A za ním, jako na povel, všichni ostatní. Asi to byl – BIG BOSS.

Proč to píšu? Většina těch seniorů jela právě na podobných typech motorek. Jednomístné roadstery. Samozřejmě z valné většiny kdysi slavných, dnes již většinou zaniklých britských značek. Prostě klasika. 

Určitě to byl jeden z momentů, které výrazně ovlivnily některá má další životní rozhodnutí. Byl to můj první motorkářský příběh (nepočítám-li období ve věku 18 až 22 let). A pak přišel definitivní návrat do sedla motorky a příběhy se začaly jen hrnout.  

Tímto úvodem rozhodně nemyslím, že CFMOTO 700CL-X SPORT je pro dědky. To ani omylem. Naopak. Vlastně – klidně i pro ně. Mohu být příkladem. Ale právě proto, že se na to dívám ze svého pohledu, je to motorka, která vám ubere pěkných pár let. A jízda na motorce má být, v první, druhé i třetí řadě hlavně maximálně zábavná. Zábavou a zážitkem musí být i sobotní odpolední vyjížďka. A tohle je přesně ta správná hračka, jakou by měl mít každý motorkář, bez rozdílu věku, ve své garáži. A přes zimu v obýváku. Krom toho, že krásně jezdí, se na ni i hezky kouká. 

 

ZDE odkaz na celý článek

https://horyazatacky.cz/2022/09/12/cfmoto-700cl-x-sport/

 

 

cfmoto-pribram-zaruka-5-let                             logo-2023-xmotostore

4. setkání / sraz CFMOTO Rožnov pod Radhoštěm 2023

4. setkání / sraz CFMOTO Rožnov pod Radhoštěm 2023

 

odkaz na článek

 https://horyazatacky.cz/2023/09/19/4-sraz-majitelu-a-priznivcu-motocyklu-cfmoto-cr-sk/ 

akce 

 moto-sraz-cfmoto-rožnov-2023

Proběhla skvělá akce a mi byli u toho.  

375860076_731099002365235_4296094301536164080_n 

Někdo jel na motorce, takříkajíc po vlastní ose.

Další jeli jako doprovod autem a mi tak nemuseli mít

naloženo.  Prostě jsme si jeli na pohodex.

375907274_731099252365210_7538113539616218426_n

Rožnov pod Radhoštěm

375857021_731100122365123_726155384383393758_n  

375827018_731099399031862_6103486163408259244_n

375892667_731099479031854_6282251015259388811_n

 375929858_731100412365094_5789396973892536069_n

 375870757_731102155698253_5367732131129332592_n

 

375904697_731100615698407_6810933727097231212_n

 375865320_731100492365086_5988366239910771523_n

cfmoto-sraz-450NK

 cfmoto-roznov-2023

 cfmoto-setkání-800MT

cfmoto-setkani-roznov-2023

375909254_731102069031595_2400216037114863157_n

375865013_731099569031845_6929809133083030454_n

375912068_731099692365166_5205103693571909264_n

375975065_731099975698471_2901021774530639369_n

375863184_731099509031851_291355243506481857_n

375865156_731100852365050_692305910992157243_n

375861777_731100902365045_1957493404729268923_n

375854885_731100935698375_9179169429542975153_n

 nové logo 2011

Cena X520 a x520-A Black Edition

AKCE x520 Black Edition SLEVA

CFMOTO Gladiator X520 T3B Black edition

od 1.9.2023 Vám přinášíme SLEVU  na tento stroj, tím se dostáváte na historicky nejnižší cenu.

skvělá pracovní čtyřkolka, kvalitní prověřená pracovní čtyřkolka od CFMOTO, Gladiator X520 

klikni na obrázek pro více informací.

xmotostore-cz-sleva-na-ctyrkolku-levna-pracovni-ctyrkolka-cfmoto-gladiator-x520-kratka-dlouha-black-edition-praha-pribram-beroun-strakonice kopie

AKCE x520 Black Edition SLEVA

CFMOTO Gladiator X520 T3B Black edition

od 1.9.2023 Vám přinášíme SLEVU  na tento stroj, tím se dostáváte na historicky nejnižší cenu.

skvělá pracovní čtyřkolka, kvalitní prověřená pracovní čtyřkolka od CFMOTO, Gladiator X520 

klikni na obrázek pro více informací.

xmotostore-cz-sleva-na-ctyrkolku-levna-pracovni-ctyrkolka-cfmoto-gladiator-x520-kratka-dlouha-black-edition-praha-pribram-beroun-strakonice kopie

 

 

 

 

 

 

 

NOVINKA - Linhai 650L 4x4 EPS Promax -

LINHAI ATV 650L 4x4 ProMAX

NOVINKA  2023

popis produktu

Víc síly, víc výkonu Linhai 650L s posilovačem řízení a nově vyvinutým motorem Linhai LH191MS. Základem je moderní design Promax s LED Matrix světlomety a robustní ocelový přední nárazník. Užitkový Linhai 650 ProMax je připravený zvládnout všechny práce na farmě, na chalupě, na poli nebo v lese. Přístrojová deska TFT je vybavena automatickým nastavením jasu, které dokáže automaticky upravit jas obrazovky displeje podle intenzity vnějšího světla. Při každodenním používání, na výletě i v těžkém terénu oceníte skvěle obratný podvozek s nezávisle zavěšenými koly a elektrické přepínání pohonu 2x4 / 4x4 s uzamykatelným diferenciálem.

Silnější motor

Silnější motor

Jednoválcový vstřikovaný motor má dostatek síly pro těžkou práci i svižné zrychlení. Moderní vstřikování paliva Delphi přináší nízkou spotřebu a nízké emise. Přenos výkonu zajišťuje spolehlivá automatická převodovka od předního kanadského výrobce CVTech.

 

 

Pohon 4x4

Pohon 4x4

Spolehlivý, elektricky volitelný pohon 4x4 zajišťuje výbornou trakci na každém povrchu. Stisknutím tlačítka na řídítkách se síla motoru přenáší na všechna kola, kdykoli potřebujete zvýšit sílu záběru. A v nejtěžším terénu, kde už ani pohon 4x4 nestačí, máte k dispozici ještě i elektrickou uzávěrku předního diferenciálů. Pro těžkou práci, v prudkých stoupáních a pro tahání těžkých nákladů je k dispozici také účinný redukovaný převod do síly.

Uzávěrka diferenciálu

Uzávěrka diferenciálu

Snadno ovladatelná elektrická uzávěrka diferenciálu vám umožní s jistotou vyjet z bláta, dostane vás těžkého terénu, umožní vám zdolat obtížná místa. Stačí jen zastavit a stisknout tlačítko na řídítkách.

Vynikající podvozek

Vynikající podvozek

Výborná průchodnost terénem a vysoká stabilita v zatáčkách. Vynikající široký podvozek a tuhý rám s nízkým těžištěm zajišťuje přesné řízení a snadnou ovladatelnost. Nezávislé zavěšení s velkými zdvihy pérování vás nadchne pokaždé, když zase opětovně zvítězíte nad terénem, kam jste si předtím ani netroufli. K vysoké obratnosti přispívá i velmi malý poloměr otáčení.

LED Matrix světlomety

LED Matrix světlomety

Moderní technologie a propracovaný design. LED Matrixové světlomety přitahují pozornost, podtrhují hi-tech image stroje a dávají mu dospělý vzhled. Společně s LED světly pro denní svícení jsou tato světla propracovaná i po funkční stránce, například i z hlediska ochrany při čelním nárazu.

TFT displej

TFT displej

Barevný TFT displej s automatickým přepínáním denního a nočního režimu přehledně zobrazuje rychlost jízdy, digitální otáčkoměr, stav paliva, zařazený pohon 2WD / 4WD, zařazený převod, teplotu chladicí kapaliny a denní počítadlo kilometrů.

Plná výbava

Plná výbava

Linhai 650L Promax nabízí již v základu plnou výbavu. Ta zahrnuje kromě LED osvětlení například atraktivní litá ALU kola se značkovými pneumatikami, TFT displej, elektrický naviják s vysokou tažnou silou 3000lbs a dálkovým ovládáním nebo tažné zařízení. Nechybí robustní ocelový přední a zadní nárazník, robustní nosiče vpředu i vzadu, kryty páček a rukou nebo praktická akustická signalizace blikačů.

 

 

 

 

 

 

 

linhai-pribram-650-dobris

 

800NK od CFMOTO

Tě Píst 

Tak tady to je 

Tvůj trochu ostřejší svět  -  CFMOTO 800NK 

Každá z cest může být intenzivním zážitkem. Záleží jen na tobě. Akcelerace, brždění, náklon v zatáčce. 

Běžné jezdecké situace jsou zostřeny a poskytují maximální radost z jízdy.
S hmotností 186 kg se jedná o jeden z nejlehčích motocyklů ve své třídě. 

Díky tomu je zvýšená jízda absolutně přirozená a je jen na jezdci, zda se chce pohybovat v ostřejším světě,

nebo intuitivní uvolněnosti.


Advanced posouvá motocykl o krok dále v ostřejším světě, i denní použití díky dalším prvkům výbavy.

 

800NK-motorka-CFMOTO (1)

Tak to je ono, to pokud nemáš mezi ušima, no nevím.  Trošku divoká kočka.     800NK

 800nk-cfmoto-motorka-pribram (1)   800-nk-cfmoto-prodejma (1)

 

 

prodej-800nk (1)_1

 

cfmoto-pribram-zaruka-5-let     logo-2023-xmotostore

Nový ceník motorek CFMOTO

Zde Vám přinášíme aktuální ceník motorek od CFMOTO

NOVÉ ceny CFMOTO od 15..7.2023 / ceník CFMOTO 

 

Ceny jsou uváděny včetně DPH a jsou platné do 30.10.2023. Detailní informace najdete po rozkliknutí na odkazy, kde si rovnou můžete vybrat tu svoji vyvolenou.

  • 300NK - 95 990 Kč s DPH (původně 99 990 Kč s DPH) 
  • 300SR - 99 990 Kč s DPH (původně 109 990 Kč s DPH) 
  • 300CL-X - 99 990 Kč s DPH (původně 109 990 Kč s DPH) 
  • 450SR - 149 990 Kč s DPH (cena zůstává) 
  • 450NK - 135 990 Kč s DPH - NOVINKA
  • 650NK - 149 990 Kč s DPH (cena zůstává) 
  • 650MT Premium - 155 990 Kč s DPH (původně165 990 Kč s DPH) 
  • 650GT Premium - 155 990 Kč s DPH (původně 162 990 Kč s DPH) 
  • 700MT Premium - 175 990 Kč s DPH - NOVINKA  
  • 700CL-X Heritage 22 - 159 990 Kč s DPH (původně 169 990 Kč s DPH)
  • 700CL-X Heritage 23 - 175 990 Kč s DPH - NOVINKA
  • 700CL-X Sport - 175 990 Kč s DPH (původně 185 990 Kč s DPH) 
  • 700CL-X Adventure - 187 990 Kč s DPH (původně 195 990 Kč s DPH) 
  • 800NK Sport- 187 990 Kč s DPH - NOVINKA 
  • 800NK Advanced - 209 990 Kč s DPH - NOVINKA 
  • 800MT Sport - 225 990 Kč s DPH (původně 239 990 Kč s DPH) 
  • 800MT Touring - 259 990 Kč s DPH (původně 276 990 Kč s DPH) 
  • 800MT Touring - 259 990 Kč s DPH (původně 279 990 Kč s DPH) 
  • 800MT Explore Edition- 285 990 Kč s DPH - NOVINKA 
 
 
Stále Vám přinášíme aktuální ceny / změny / akce / slevy od CFMOTO
 
 
cfmoto-pribram-zaruka-5-let
 
 
Tři dny pro Vás motorky.

Ve dnech 10.8.- 11.8. a 12.8. 2023.

Tři dny pro Vás, čtvrtek, pátek a v sobota,  přinášíme Vám možnost vyzkoušet si CFMOTO motorky.

 

testovaci-dny-road-show-predvadecka-jpg

 

 

Další info bude. 

 

 

 

 

x450 Gladiator CFMOTO v AKCI a Pepe Sršeň

 

 

 

Klikni na obrázek a máš to .

 

cfmoto-gladiator-x450-t3b-zluta-spz-zelena oranzova-slava-akce

700CL-X Adventure v Turecku

První jízda na CFMOTO 450SR a 700CL-X Adventure v Turecku

 

motorkari-cfmoto-moto

 

První proklepnutí malorážky 450SR je za mnou, a to je důvodem, proč závodní kombinézu měním za civilnější moto oblečení, které je hodné dalšímu přírůstku značky CFMOTO a kvůli kterému jsem v chladném Turecku. Jde o scrambler 700CL-X Adventure, který vychází z řady 700CL-X a jeden by si mohl říct, že jde o nástupce modelu Heritage. Ve skutečnosti tomu tak není a modely Adventure a Heritage stojí vedle sebe a mají v plánu si navzájem nelézt do zelí. Konec konců rozdílů je poměrně dost a krátká první ochutnávka napoví víc.

700-cl-x-moto-cfmoto-adv

Jaké zásadní změny, respektive charakteristické prvky se verze Adventure týkají? Model 700CL-X Adventure pochopitelně vychází ze stejného základu, jako verze Heritage a Sport, ovšem je přizpůsoben jízdě v lehčím terénu, a to znamená, že se jezdec sem tam postaví do stupaček. Už proto jsou zubaté a demontáž gumy je otázkou chvíle, ovšem je k tomu potřeba použít nářadí. Jiná jsou řídítka, která jsou docela vysoká, a dokonce o tři centimetry vyšší než u Heritage. Nevšimnout si nelze kol s drátěným výpletem obutých do pneumatik Pirelli Scropion STR, které zcela korespondují se zaměřením motorky a z mého pohledu jsou ideální volbou. Když už jsem se zaměřil na kola, tak jen připomenu, že přední kolo je osmnáctipalcové a to zadní sedmnáctipalcové. Ano, přiznávám, že jsem u Advíka očekával přední devatenáctku. Proti verzi Heritage je ale malá změna vzadu, stoosmdesátku střídá tradičnější dobrodružný rozměr 170/60.

700-cl-x-moto-pribram   700-cl-x-moto-centrum    700-cl-x-motorky-adventure


Zdvihy kompletně stavitelného pérování KYB jsou 150 mm na předku i zadku, což se dá považovat za průměr mašin kategorie scrambler. Sedmistovkový Adventure okamžitě prozradí vysoký přední blatník, plexi štítek nebo mřížka na chladiči. Co ale na první pohled vidět není, to je vypínatelné ABS na zadním kole nebo dva jízdní režimy, konkrétně režim Street a Off-road. Standardní záležitostí je tempomat a docela jednoduchý kulatý displej zobrazující vše potřebné. Brzdy jsou v rukou značky J.Juan.


adventure-700cl-x_cfmoto
www.motorky-cfmoto.cz 

Na motoru se žádné změny neudály a jen pro připomenutí, jde o sedmistovkový kapalinou chlazený řadový dvouválec s výkonem 70 koní. Převodovka má šest rychlostí a k dispozici je antihoppingová spojka. Co se rozměrů týče, tak CL-X700 Adventure váží 203 kilo, sedlo leží ve výšce 830 mm nad zemí a do nádrže se vejde maximálně 13 litrů benzínu. Teď už ale půjdu na věc a na čínské novince vyrazím do akce.

700-cl-x-cfmoto



Přírodní katastrofy posledních dní natropily hodně škod a oproti tragickým příběhům je komplikace s omezeným počtem nových Advíků úplnou prkotinou, nad kterou člověk mávne rukou. Alespoň několik kousků přivezli do Turecka po ose řečtí motorkáři v čele s řeckým novinářem, kterého několikrát do roka potkávám na nejrůznějších prezentacích, a tím dali prostor pro kratší svezení po tureckém venkově východně od Istanbulu. Už první uvelebení za řídítky jasně říká, že ergonomie sedmistovkového Advíka je po stránce ergonomie trošku jinde a je bez debat, že v tom mají prsty hlavně vyšší řídítka. Při jízdě vsedě si musím na jejich výšku chvíli zvykat, když drtím rozmanitou zakroucenou silnici s hodně různorodým povrchem. Sem tam je hladká jako dětská prdelka, sem tam rozbombardovaná jako řešeto a sem tam plná záplat, že bych i u nás těžko hledal podobnou, a to je co říct. Na mysli mám odezvu od předního kola, kdy mi řídítka přijdou hodně vysoko od brýlí a vnímám to hlavně úsecích, kde CL-X překlápím z jednoho vingl do druhého.

 

700-cl-x-cfmoto-adv


Jasně, jsem si vědom, že tenhle pocit ovlivňuje bezprostřední přesednutí ze sportovní 450SR, kterou jsem vyměnil za tuto sedmistovku, a tím pádem nemůže být adaptace záležitostí lusknutím prstů. Každopádně se mi líbí pohodlná vzpřímená jízdní pozice, která maximálně odpovídá názvu Adventure a řekl bych, že zaručí pohodlí i při delších cestách. Řídítka jsou dostatečně široká, což jde na ruku jízdě a manévrování v nižších rychlostech. Zkrátka pohodlí, které mi CL-X Adventure dává, je této kategorii hodné a vlastně jsem ho cestovně laděné verze očekával. Na ochraně před proudícím vzduchem se podílí sériový větrný štítek a je moc dobře, že tu je. Samozřejmě, že od něj nemůžu očekávat zázraky, ale vzhledem k velikosti nefunguje vůbec špatně.

700-cl-x-cfmoto-adventure


Na asfaltových klikaticích CL-X Adventure funguje slušně a dělá všechno proto, abych si svižnější svezení skvěle užil. S chutí se pokládá do zatáček a absolutně ho do ničeho nemusím nutit, a přesně to se mi líbí. Od stroje koketujícího s kategorií scrabmler tohle očekávám a vlastně jsem v pohodě i s poměrně komfortně naladěným pérováním, které se statečně pere s rozbitými silničkami, co se linou nádhernou krajinou a občas nás zavedou do typicky tureckých chudých vesniček. Pérování KYB nabízí možnost individuálního nastavení a kdyby bylo na mě, asi bych si ho pro silniční ježdění o fous přitvrdil, což by vyhovovalo hlavně rychlejším průjezdům táhlých zatáček, kde je na můj vkus Advík uhoupaný možná až moc, což platí hlavně o zadku. Turecko je plné toulavých divokých psů a tím línějším absolutně nevadí, že si ustelou uprostřed silnice a nikdo s nimi nehne. Pak jsou tu ale dravci, kteří mají chuť závodit a ukázat, kdo je tu pánem. Skupinka sedmistovek je pro ně velkou výzvou a ten fofr bych vám přál vidět. Fakt bych nechtěl některého Hektora s pěnou u huby setřepávat z nohavice, a proto céefku nakládám, co se do něj vejde, a snažím se rychle zmizet pryč.

 

700-cl-x



Přesně v tuhle chvíli vnímám hodně pružný motor, který má chuť zlobit a z pohledu výkonové křivky platí za velice svérázného pacholka. Teď musím přiznat, že jsem u verze Adventure očekával krapet hutnější spodek na úkor vršku a tím, jak je vlažný, mě celkem překvapuje. Naopak střední pásmo má síly až za humna a vlastně to samé se dá říct i o temperamentím vršku. Co mi ale moc nesedí, to je kopanec někde kolem pěti-šesti tisíc otáček, kdy mám pocit, jako by sepnulo turbo a céefko s velkou razancí vystřelilo vpřed. Do jisté míry je to legrace a dost často se přistihuji, jak s tím blbnu, a to hlavně na výjezdech ze zatáček. Sám za sebe ale říkám, že mi taková charakteristika není zrovna po chuti a preferuji plynulejší nástup výkonu v celém rozsahu otáček, tím spíš, když jde o motorku, která by si měla umět zakoketovat i s lehčím terénem.

www.motorky-cfmoto.cz 

Použití na silnici i v terénu odpovídá přední brzda, která by mohla reagovat už na lehké namáčknuti a mohla by být o něco ostřejší. Jen pro upřesnění, na nezpevněném povrchu je v některých případech citlivá a ostrá brzda kontraproduktivní, a tak vývojový tým musí hledat kompromis. Tím ale nechci brzdový systém od značky J.Juan omlouvat a na rovinu říkám, že by mohl být zdatnější. Jelikož to není tak dávno, kdy se J.Juan dostal pod křídla značky Brembo, věřím a doufám, že udělá další krok dopředu a bude zase o kus dál.

 

700CL-X-adventure-motorky-dakar


Přepínám na terénní jízdní režim Offroad, vypínám si ABS na zadním kole a na malou chvíli se dostávám do lehčího terénu, abych zjistil, jak se s ním 700CL-X Adventure bude rozumět. Na rozbité kluzké cestě je to o nižších rychlostech a s troškou nadsázky o precizní trialové jízdě ve stupačkách. Jízdní pozice mi přijde fajn a maximálně koresponduje s kategorií scrambler. Přesně v tuhle chvíli přichází vhod široká a výše položená řídítka, ke kterým se nemusím hrbit a při ovládání mi zaručují velkou páku. Tak to mám rád a díky tomu si s Advíkem hezky hraju a přehazuju si ho ze strany na stranu a proplétám se mezi kameny a vymletými díry od vody. Když bych něco měl zdrbnout, tak je to výfuková koncovka, která se při jízdě vestoje plete pod levou patu. To ale není nic dramatického a dá se s tím fungovat, stejně jako s přední brzdou, která oproti silničnímu použití funguje v terénu adekvátně, i když by mohla být o fous citlivější na první namáčknutí.

www.motorky-cfmoto.cz 


V pohodě jsem i s chodem spojky, protože se hezky dávkuje a nevyžaduje k ovládání větší sílu. Také pérování, co mi na silnici přišlo docela měkké, je v tuhle chvíli dobré a jelikož jedu citovku, zvládá lehčí terén filtrovat. Zdvihy 150 mm nejsou ničím závratným a společně s nižší světlou výškou a nulovou ochranou výfukových svodů jasně říkají, že to nebude na žádné velké offroadové řádění, ale spíš na pohodovou kochačku. Jenže takhle to u mašiny podobného ražení má být a asi bych byl blázen, kdybych po něm chtěl vlastnosti cestovního endura s většími koly a na podvozku s vyššími zdvihy. Sám za sebe ale říkám, že alespoň menší chránič spodku měl sedmistovkový Advík dostat a pokud bych si ho zaparkoval v garáži, po nějakém „šusplechu“ bych se podíval. Snad se brzy objeví i v originálním příslušenství, zatím tam chybí. Členitý terén je o nižších otáčkách a neustálém korigování spojkou. Ano, spodek není extra mohutný, ale dá se s ním pracovat a výkon si dobře dávkovat. Vzhledem k tomu, že času ve stupačkách není tolik, kolik bych si přál, bude prostor pro svezení v terénu až v rámci klasického redakčního testu u nás doma.

adventure-700cl-x

První kilometry na novém přírůstku značky CFMOTO jsou za mnou a nezbývá než konstatovat, že továrna udělala celkem logický krok a na základě sedmistovky CL-X postavila o špetku víc terénní verzi ze světa žádané kategorie scrambler. Céelko ve verzi Adventure nemá vyloženě terénní ambice, ale předpoklady se popasovat s asfaltem, rozbitými silnicemi nižších tříd i lehčím terénem ano. To zvládne dobře a možná zaujme i motorkáře, kteří volají po nějakém obojživelníkovi, který není tak vysoký jako většina cestovních endur a který jim nabídne dostatečné pohodlí a příjemnou jízdní pozici při jízdě po silnici i nezpevněném povrchu. Model 700CL-X Adventure je již u prodejců a tím se nabízí možnost si ho vyzkoušet a udělat si vlastní obrázek. Cena je stanovena na 195 990 korun a k dispozici je jedna barevná kombinace.

Více na: https://www.motorkari.cz/clanky/prvni-jizda/cfmoto/prvni-jizda-na-cfmoto-450sr-a-700cl-x-adventure-v-turecku-49046.html?kid=58385
Copyright © Motorkari.cz

 

 

 

 

https://www.motorkari.cz/clanky/prvni-jizda/cfmoto/prvni-jizda-na-cfmoto-450sr-a-700cl-x-adventure-v-turecku-49046.html?kid=58385