Naše návštěva v Číně
Prvořadě mohu konstatovat, SUPER !!!!! Naše návštěva v ...
5.2024
Možnost návštěvy Číny, potažmo Hangzhou a s tím spojená návštěva továrny CFMOTO,
místa kde se vyrábí a kde běží vývoj motorek, čtyřkolek, UTV, skůtrů, a dalších strojů,
to je věc, kterou si nemůžete nechat ujít / utéct / uletět.
Prvotně mrkněte, co o Hangzhou (Chang-čou), říká Wikipedia
https://en.wikipedia.org/wiki/Hangzhou
No a dále jedem dolů, vezmeme to přes, rovnou, kolem, až tam ...........
Začněme s továrnou CFMOTO
Hangzhou 2024, továrna CFMOTO
Recepce s uvítáním v CFMOTO
A odtud, již jen krůček do místa, kde to všechno vzniká, kde to vyrábějí.
Kde jsou vidět výsledky, celého procesu, práce všech, plody jejich snažení, a stojí to za to.
@CFMOTO
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Pro zajímavost sem zveřejňujeme video, IQUAD.cz a pak budeme pokračovat dál. Podělíme se.
VIDEO z portálu IQUAD.CZ - zástupce iquad.cz byl s náma,
@quad
Je dobré to zažít, vidět, být u toho.
Vedení společnosti CFMOTO a Eda CZ
Vedeni společnosti CFMOTO - tak to jsou ti, co můžou za ty skvělé výrobky z továrny CFMOTO
Eda CZ - ( Eduard Šlampa) Generální ředitel ve společnosti CFMOTO Czech & Slovakia - Journeyman
@cfmoto
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Děkujeme za optání, let byl, .......noooooo, ja to říct, dlouhý je asi slabé, hodně dlouhý let.
Skvělý výběr letecké společnosti, to patří dík organizátorům JourneymanCZ, jejich zkušenosti se
opět ukázali a všichni účastníci byly spokojeni.
dlouhá cesta
Chtěli jsme to vidět, chtěli jsme být alespoň malou chvilku u toho, a to se nám povedlo.
Ale tím nebudeme zatěžovat, spoustu lidí to zná, a část z Vás i dlouhé lety, 15 - 18 hodin.
Nebudeme zdržovat ani tím, jak bylo super přijetí, ubytování, a td..
EU o zeleni v městech kecá, Čína koná, zeleň má na každém kroku.
HANGZHOU - čína klik pro další info o Hangzhou
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
To co Vás zajímá, ..........
K velké Číně, patří i velká historie, spousta zajímavostí, krásných míst a tak před návštěvou
továrny, proběhla trocha kultury. Památka pro číňany, veliká a hlavně důležitá. A tak jsme to chtěli
taky vidět. Ale to si vyGooglete, kde maj ten nelepší čaj.
Čína je jiná, je nádherná, tradice, kultura, památky, ale i moderní část je krásná.
Je tu pořád co obdivovat, na co koukat, a to jsme stihli jen malilinkatej zlomek té velké země.
Čínská kultura je pro nás evropany, naprosto jiná, zajímavá, krásná. Stojí to zato, být tam.
Prostě když už jme tam, tak proč se tam nekouknout.
Kultura po tak náročném a dlouhém letu, byl fakt dobrej nápad.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
No ale asi hledáte spíše informace a foto z továrny, fabriky, výroby.
K tomu taky dojdem, nejdříve si muzeum projdeme, proběhneme, jo.
No a po kultuře, zase zpět do fabriky na CFka.
V muzeu v CFMOTO lze potkat i české pracovníky ze zastoupení CFMOTO v ČR,
třeba Eduarda Šlampu.
Klasika z roku 2006 a občas se stane, že jsou u nás lidé, co CFMOTO považují za nějakou novou značku.
Muzeum CFMOTO, přímo v továrně, kde se to všechno vyrábí.
CFMOTO má i budoucnost, vize, představu, kterou realizují, jdou kupředu. Budoucnost OK.
Něco málo z historie a něco málo z budoucna, informace, jak to bylo, a hlavně, jak to bude.
CFMOTO Hangzhou 2024
Jsou tu i motorky Husqvarna a nebo KTM, proč asi.
Budoucnost, jinak lze říci, již brzy.
Velký CFMOTO motocykl, určený pouze pro policii, armádu, a v žádném případě ne na vývoz.
Jo některý český Pepíci tvrdili a tvrdí. Ale fakt NE.
Moto doplňky pro jezdce, či čtyřkolky, motorky a další zde vyráběné stroje.
Tak si to projdeme ještě jednou a ve videu.
Neni to muzeum, je to spíše pyšný chrám toho, co už dokázali, a kam to chtějí posunout.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Výroba
Nepůjdeme od výroby železa a svařování a barvení, to je trochu nezáživný. vše si tu dělaj,
vyrábějí, montují a dohlížejí na kvalitu. Vrhneme se na část, která je zajímavá a vlastně
jde o finální montáž, finále, kterým to končí ve výrobě.
a pořád se tu staví a staví, a roste to tu.
Je to tu fakt velký, celá to továrna, to je jak město. Nespočet hal, budov, skladů.
Z vedlejší části továrny, se přivezou konstrukce, rám čtyřkolky, UTV nebo SSV. Ten se usadí
na robota a už to jede, začne kolotoč, přidávaj se na rám v předepsaném pořadí díly,
a například u SSV , je cca za 45 minut hotovo.
V žádném případě nepočítejte, že vám vyjde za šichtu pouze 10 kusů. Těch se za jednu
směnu vyrobí cca 200 až 250 kusů, to znamená, že na konci linky, to padá jak rohlíky u pekaře.
Zpracovaný a připravený rám čtyřkolky nebo SSV či UTV stejně tak jako třeba motorky,
ze po doručení na halu, nasadí na pojízdný stojan, robota a vydá se na cestu na konci které
bude finální produkt.
Měli jsme tu zvědy, fotografy a byl u toho i cestovatel, spisovatel, novinář, motorkář a skvělí
člověk, Jaroslav ŠÍma.
@jaroslavsima
Cestou je a v tomto případě rám SSV osazován díly, komponenty, které spolu z kolem
jedoucího robota, na rám pracovníci montují, skládají, upevňují.
Jinde se montují, skládají, motory, které se ve správný čas, pomocí robota, přesunou na místo,
na montáž. Motorů tu maji jak v motorárně, fakt velký množství, podle typu, podle obsahu, ........
No a pak tu leze ven, cca po 45 minutách, taková nádhera, hotová, k expedici.
A expedice jede na plný obrátky, až se tu z nich kouří. Prostě výroba chrlí tahle krasavce
cca 200 kusů za den. Pěkná porce, a to prej umí i 250.
Je to tu fakt velký, pro některé české odborníky, Pepíky co všemu rozumí, asi až nepochopitelně obrovský.
Prostě kdo tu nebyl, ať nekecá a nesoudí.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Vynechme chvilku továrnu a výrobu a práci, měli jsme možnost navštívit plnou uličku tradičních krámků.
Jo, tady to na Vás dejchne, uff TO JE ....NÁDHERA. Parádní zážitek, nevíte na co dřív koukat, co si vybrat
a co půjde narvat do příručáku do letadla, co se povede pronést přes celnici.
Obchůdky snad se vším, hlavně jídlo, oblečení, speciality a pro nás zajímavosti.
Tak třeba salám, ten tu nemají jako štangli, ale jako placku. a místo ražniči, chobotnici a jiný potvory z moře.
Čína tu na Vás dýchá na každém kroku. S každou uličkou, zákoutím, noříte se do
toho, unáší Vás to. Nechce, nechce se Vám od tud.
Moc pěkná procházka, dalo ba se tu courat dlouho, fakt dlouho. Pohltí Vás ta atmosféra
obchůdků, vůně, krása. Klid a bezpečí, prostě pohoda.
Fakt musím zopakovat, co už tu určitě padlo, bylo to super, a to se
musí zažít, prostě to vidět. Vidět to na vlastní kukadla.
*********************************************************************************************
Je čas se vložit i nějaké video,
x
A tady nekončíme, budeme pokračovat, doplníme foto, text.