Naše návštěva v Číně
Prvořadě mohu konstatovat, SUPER !!!!! Naše návštěva v ...
5.2024
Možnost návštěvy Číny, potažmo Hangzhou a s tím spojená návštěva továrny CFMOTO,
místa kde se vyrábí a kde běží vývoj motorek, čtyřkolek, UTV, skůtrů, a dalších strojů,
to je věc, kterou si nemůžete nechat ujít / utéct / uletět.
Hangzhou 2024, továrna CFMOTO
Recepce s uvítáním v CFMOTO
A odtud, již jen krůček do místa, kde to všechno vzniká, kde to vyrábějí.
Kde jsou vidět výsledky, celého procesu, práce všech, plody jejich snažení, a stojí to za to.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Pro zajímavost sem zveřejňujeme video, IQUAD.cz a pak budeme pokračovat dál. Podělíme se.
VIDEO z portálu IQUAD.CZ - zástupce iquad.cz byl s náma,
Je dobré to zažít, vidět, být u toho.
Vedení společnosti CFMOTO a Eda CZ
Vedeni společnosti CFMOTO - tak to jsou ti, co můžou za ty skvělé výrobky z továrny CFMOTO
Eda CZ - ( Eduard Šlampa) Generální ředitel ve společnosti CFMOTO Czech & Slovakia - Journeyman
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Děkujeme za optání, let byl, .......noooooo, ja to říct, dlouhý je asi slabé, hodně dlouhý let.
Skvělý výběr letecké společnosti, to patří dík organizátorům JourneymanCZ, jejich zkušenosti se
opět ukázali a všichni účastníci byly spokojeni.
dlouhá cesta
Ale tím nebudeme zatěžovat, spoustu lidí to zná, a část z Vás i dlouhé lety, 15 - 18 hodin.
Nebudeme zdržovat ani tím, jak bylo super přijetí, ubytování, a td..
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
To co Vás zajímá, ..........
K velké Číně, patří i velká historie, spousta zajímavostí, krásných míst a tak před návštěvou
továrny, proběhla trocha kultury. Památka pro číňany, veliká a hlavně důležitá. A tak jsme to chtěli taky vidět.
Ale to si vyGooglete, kde maj ten nelepší čaj.
Prostě když už jme tam, tak proč se tam nekouknout. Kultura po tak náročném a dlouhém letu, byl fakt dobrej nápad.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
No ale asi hledáte spíše informace a foto z továrny, fabriky.
K tomu taky dojdeme.
No a po kultuře, zase zpět do fabriky na CFka.
Něco málo z historie a něco málo z budoucna, informace, jak to bylo, a hlavně, jak to bude.
CFMOTO
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Výroba
Nepůjdeme od výroby železa a svařování a barvení, to je trochu nezáživný. Vrhneme se na
část, která je zajímavá a vlastně jde o finální montáž, finále, kterým to končí ve výrobě.
Zpracovaný a připravený rám čtyřkolky nebo SSV či UTV stejně tak jako třeba motorky,
ze po doručení na halu, nasadí na pojízdný stojan, robota a vydá se na cestu na konci které
bude finální produkt.
Měli jsme tu zvědy, fotografy a byl u toho i cestovatel, spisovatel, novinář, motorkář a skvělí člověk, Jaroslav ŠÍma.
@jaroslavsima
Cestou je a v tomto případě rám SSV osazován díly, komponenty, které spolu z kolem jedoucího robota,
na rám pracovníci montují, skládají, upevňují.
Jinde se montují, skládají, motory, které se ve správný čas, pomocí robota, přesunou na místo, na montáž.
Motorů tu maji jak v motorárně, fakt velký množství, podle typu, podle obsahu, ............
No a pak tu leze ven, cca po 45 minutách, taková nádhera, hotová, k expedici.
A expedice jede na plný obrátky, až se tu z nich kouří. Prostě výroba chrlí tahle krasavce cca 200 kusů za den.
Pěkná porce, a to prej umí i 250.
x
A tady nekončíme, budeme pokračovat, doplníme foto, text.