CFMOTO 700 CL-X Adventure jde do výroby

CFMOTO 700 CL-X Adventure jde do výroby

www.motorky-cfmoto.cz 

https://www.xmotostore.cz/vyhledavani/?string=cl-x 


Na loňské výstavě v Miláně jsme si prohlédli koncept, teď se představila produkční verze a na trh míří terénnější brácha dvojice CFMOTO 700 CL-X Heritage a CL-X Sport. Model Adventure má stejný technický základ, ale tváří se podstatně dobrodružněji. Čím se liší?
CFMOTO 700 CL-X Adventure jde do výroby

Hlavní rozlišující prvek je adventurácký přední blatník vysoko nad předním kolem, siluetu motorky navíc zvyšuje malé vysoké plexi nad kulatým předním světlometem. I u této verze je autorem designu italské studio Modena 40. Jinak verze Adventure plně vychází z modelu CFMOTO 700CL-X Heritage, který jsme vyzkoušeli v redakčním testu. To znamená kombinaci kol 18 palců vepředu a 17 palců vzadu, obojí obuté do pneumatik s lehce terénním vzorkem. Jenže místo litých kol modelu Heritage bude mít model Adventure pořádná vyplétaná kola a předběžné zprávy hovoří i o možnosti instalace devatenáctipalcového předního kola.



Podvozek, to znamená rám a odpružení, budou shodné jako u Heritage, takže je jasné, že novinka bude spíš scrambler než plnohodnotný stroj do terénu. Přední 41mm USD vidlice od japonské Kayaby a zadní centrální tlumič jsou plně nastavitelné a nabídnou zdvihy 150 mm. Brzdy jsou J.Juan s jedním kotoučem 320 mm vepředu a radiálním čtyřpístkovým třmenem, zadní kotouč má 260 mm a jednopístkový třmen s podporou systému ABS.

    

Novou verzi řady 700 CL-X  s názvem Adventure pohání kapalinou chlazený řadový dvouválec o objemu 693 cm3, stejný jako v modelech Sport a Heritage. Deklarované hodnoty zůstávají 71 koní výkonu při 8750 ot/min a 61 Nm při 6500 ot/min. Motor, který splňuje Euro 5, nabídne dva jízdní režimy, jeden pro silnici a druhý pro offroad, už v základu je i tempomat a LED osvětlení. V základu nechybí ani držáky bočních brašen, zajímavostí je senzor polohy motocyklu, který zastaví motor při pádu či převrácení na místě.




Celý stroj i s plnou 13litrovou nádrží bude vážit těsně pod hranicí 200 kg, a to je pro takto zaměřenou mašinu s orientací na začínající jezdce, slečny ale i jezdce nižších postav docela příznivá hodnota, stejně jako výška sedla 800 mm nad zemí. Pro cestovně zaměřené jezdce má CFMOTO v nabídce model 800MT, tahle verze 700 CL-X osloví spíš zájemce o retro styl Scrambler.



Když odhlédneme od výkonu a renomé značky, po stránce designu může tato novinka směle konkurovat třeba Desert Sledu od Ducati nebo NineT Scrambler/Urban od BMW. Téměř identický CFMOTO 700 CL-X Heritage je totiž na trhu za hodně lákavou cenu 180 tisíc a cena Adventure pravděpodobně bude na hodně podobné úrovni.



odkaz na článek:  https://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/cf-moto/cfmoto-700-cl-x-adventure-jde-do-vyroby-47823.html

více o CL-X :  https://www.xmotostore.cz/vyhledavani/?string=cl-x

 

mceclip10

cfmoto-700cl-x-heritage-twilight-blue-pribram

CFMOTO-700CL-X-sport

 

700CL-X-bikers-shop-centrum

 

 

300x300

 

×

Splátková kalkulačka ESSOX