CFMOTO, Strana 2

450NK a Pepa Sršeň motorky na A2

Pepa Sršeň se s tím nemaže a když už sedne na motorku,

tak to stojí za to. Jak obstál naháč 450NK v kategorii A2?

 

450NK - CFMOTO

 

Pepa Sršeň si vzal do parády CFMOTO 450NK – mimořádně povedený naháč kategorie A2, který nadche nejen skvělým designem.

CFMOTO 450NK je jedna z nejovladatelnějších motorek a patří do povedené rodiny A2 modelů CFMOTO, kde bije skvěle vyladěné dvouválcové 450 ccm srdce.

Pepa Sršeň stylem sobě vlastním popsal – a hodně v režimu po zadním – otestoval tuhle krásnou motorku z dílny italského studia Modena 40. Jako obvykle si trochu zadržkoval na ABS v režimu „Sršeň“, ale ve výsledku byl z motorky, která plní kategorii A2, celkem odvařený. Hlavně z motoru, který funguje skvěle ve všech dalších modelech 450MT, 450SR, 450CL-C a 450 CL-C Bobber.

 

 

450NK od CFMOTO ve videu s Pepou Sršněm.

Dost bylo psaného popisu, mrkněte na další povedený test …

 5 let záruka i pro firmy! 

CFMOTO 450NK je moderní motocykl, který si rychle získal oblibu mezi jezdci díky svému atraktivnímu designu, výkonnosti a cenové dostupnosti. Tento model patří do kategorie naked bike, což znamená, že jeho konstrukce je minimalistická a zaměřuje se na sportovní jízdu. 450NK je ideální pro městský provoz i kratší výlety na silnici, a jeho všestrannost ho činí skvělou volbou pro různé typy jezdců.

Jedním z nejvýraznějších rysů CFMOTO 450NK je jeho motor. Tento motocykl je vybaven dvouválcovým, kapalinou chlazeným motorem o objemu 450 ccm, který poskytuje výkon až 40 koní. Motor je spojen s šestistupňovou převodovkou, což zajišťuje hladké a efektivní řazení. Tento motor je navržen tak, aby nabízel optimální výkon v širokém spektru otáček, což usnadňuje každodenní jízdu i sportovnější styl jízdy. Díky tomu je 450NK schopen nabídnout skvělou akceleraci a svižné jízdní vlastnosti, což ocení každý jezdec.

Podvozek CFMOTO 450NK je dalším důležitým prvkem, který přispívá k jeho výjimečným jízdním vlastnostem. Motocykl je postaven na lehkém a pevném rámu, který zajišťuje stabilitu a ovladatelnost. CFMOTO se snaží maximálně využít lehké materiály, což přispívá k celkovému nízkému hmotnosti motocyklu, což dále zlepšuje jeho agility. Motocykl je vybaven předními USD vidlicemi a zadním monoshockem, které poskytují komfortní jízdní zážitek a efektivní absorpci nerovností na silnici. Tento systém odpružení umožňuje jezdci cítit se bezpečně a jistě, a to i při rychlých zatáčkách a na nerovných površích.

Design motocyklu je jedním z jeho silných stránek. CFMOTO 450NK má moderní a agresivní vzhled, který se vyznačuje ostrými liniemi a sportovními prvky. LED osvětlení a digitální přístrojový panel přidávají na modernosti a funkčnosti, což je v dnešní době pro mnoho jezdců klíčové. Motocykl je k dispozici v několika barevných variantách, což umožňuje jezdcům vybrat si ten, který nejlépe vyhovuje jejich vkusu. Estetické prvky, jako jsou aerodynamické kryty a sportovní sedlo, přispívají k celkovému dojmu z motocyklu a zajišťují, že se na silnici neztratí.

Bezpečnost je další důležitou součástí konstrukce CFMOTO 450NK. Motocykl je vybaven moderními brzdovými systémy, včetně ABS, což zajišťuje efektivní brzdění za různých podmínek. Kromě toho jsou na motocyklu použity kvalitní pneumatiky, které zaručují dobrou přilnavost a stabilitu na silnici. Tato kombinace zajišťuje, že jezdec má kontrolu nad motocyklem v různých jízdních situacích, což je klíčové pro bezpečnost.

Dalším pozitivem je pohodlí, které CFMOTO 450NK nabízí. Sedlo je navrženo tak, aby poskytovalo dobré opření a komfort při delších jízdách. Ergonomické uchopení řidítek a poloha těla při jízdě přispívají k příjemnému zážitku, což je důležité zejména pro jezdce, kteří plánují strávit na motorce více času.

CFMOTO 450NK se také vyznačuje nízkými náklady na údržbu, což je další výhoda pro jezdce hledající ekonomického partnera na silnici. Díly jsou snadno dostupné a servisní úkony jsou jednoduché, což usnadňuje udržení motocykla v dobrém stavu.

Celkově lze říci, že CFMOTO 450NK je skvělou volbou pro ty, kteří hledají výkonný, spolehlivý a atraktivní motocykl za rozumnou cenu. Je ideální jak pro začátečníky, tak pro zkušenější jezdce, kteří chtějí mít z jízdy maximální radost. Tento motocykl kombinuje moderní technologie, pohodlí a výkon do jednoho balení, což z něj činí zajímavou volbu na trhu motocyklů.

 

www.motorky-cfmoto.cz 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jarda Šíma a jeho první dojmy z CFMOTO 800MT-X

 

https://www.xmotostore.cz/cfmoto-motorky/cfmoto-800mt-x/ 

 

PŘEDOBJEDNÁNÍ MOTORKY PRO SEZÓNU 2025! 

Již v homologaci EURO5+

Jedná se o předobjednání motocyklu. Po objednání vám dáme orientační termín dodání. Zákazníci, kteří si motocykl předobjednají mají zajištěný přednostní termín naskladnění. 

Motor

Osvědčený motor LC8c nové generace, jehož kvality oceňují jezdci v ostatních modelech řady 800MT.
Pro model MT-X byla zvýšena hodnota kroutícího momentu na 85Nm a upraven průběh výkonu i kroutícího momentu ve středních otáčkách s ohledem na maximální využití potenciálu motoru mimo zpevněné cesty.

CFMOTO 800MT-X EURO5+
CFMOTO 800MT-X EURO5+

Podvozek

Využití modelu MT-X kdekoliv mimo pohodlí silnic jednoznačně ukazují parametry podvozku.
Přední plně stavitelná (20 kroků nastavení) vidlice 48mm se zdvihem 230mm. Zadní stavitelné odpružení (20 kroků nastavení tlumiče) se zdvihem 230mm. Světlá výška 240mm.
Samozřejmostí musí být bezdušová vyplétaná kola 21″ vpředu a 18″ vzadu.

Cesta mimo civilizaci

Objevte jakékoliv místo. MT-X Vás neomezuje díky kapacitě paliva 22l. Dělená palivová nádrž, kde část paliva je umístěna ve spodních bočních, extrémně odolných palivových nádržích italské výroby, nabízí velký objem a zároveň snižuje těžiště motocyklu a přispívá k excelentní ovladatelnosti. Díky tomu může dojezd motocyklu přesáhnout až 450km.

CFMOTO 800MT-X EURO5+
CFMOTO 800MT-X EURO5+

Nadstandardní výbava

MT-X Vám pomáhá maximalizovat jezdecký zážitek prvky výbavy, které jsou standardní součástí motocyklu.
- Tempomat
- Jízdní režimy (standard, rain, off-road)
- Trakční kontrola
- Obousměrné rychlořazení („quickshifter“)
- Tlumič řízení
- Ukazatel tlaku penumatik
- Ochranné kryty rukou
- Ochranný kryt pod motorem
- Nastavitelný plexi štít
- Nabíjecí rozhraní USB typ A a C

Perfektní ovladatelnost

Oproti sesterským modelům řady 800MT došlo u MT-X k výraznému přepracování konstrukce motocyklu pro co nejlepší vyvážení požadavků na jízdu mimo zpevněné silnice, ale i silniční cestování.
I při použití 3 palivových nádrží, cestovně zaměřených prvků výbavy a velké kapacity paliva 22l, je výsledkem nízké těžiště motocyklu a hmotnost plně natankovaného motocyklu 220kg.

CFMOTO 800MT-X EURO5+
CFMOTO 800MT-X EURO5+

Přehledné údaje

MT-X je vybaveno novým 7″ vertikálním displejem, který přehledně zobrazuje veškeré potřebné údaje a umožňuje připojit mobilní telefon díky BlueTooth rozhraní.

Online

MT-X je standardně vybaveno komunikační jednotkou T-Box, která zajišťuje přenos dat z motocyklu do mobilní aplikace CFMOTO Ride. Díky tomu máte k dispozici informaci o poloze a stavu motocyklu. V aplikaci také naleznete záznam vašich jízd s promítnutím na mapě a detailní údaje každé jízdy (vzdálenost, dobu jízdy, průměrnou rychlost, maximální rychlost a další).

CFMOTO 800MT-X EURO5+
CFMOTO 800MT-X EURO5+

PRÉMIOVÁ ZÁRUKA 5 LET

Prodloužená záruka 5 LET / 40.000 km platí při zakoupení motocyklu CFMOTO v prodejní síti Journeyman CZ v ČR 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bugyna SSV Z950 CFMOTO

 

CFMOTO GLADIATOR Z950 – Bugyna pro každý den

                                                                                                                                  

Photo of author

Autor: Matěj Oliva

 

Trend poslední doby je větší, delší, širší a hlavně silnější. Ale je celá řada jezdců, kteří prostě dvě stě koní nepotřebují a drifty na trati taky nejsou nic pro ně. A právě těm CFMOTO připravilo bugynu Gladiator Z950. 

https://www.xmotostore.cz/cfmoto-gladiator/cfmoto-gladiator-z950-sport/ 

CFMOTO GLADIATOR Z950 navazuje designově na modelovou řadu CFMOTO, která je aktuálně v nabídce. Hlavním poznávacím prvkem je přední kapota s prodloužením pro logo a samozřejmě světla. Už celkem samozřejmě jsou LEDky v hlavních i zadních reflektorech. Bugyna je homologovaná pro silniční provoz, takže nemohou chybět blinkry a zrcátka. Jsou tu tříbodové bezpečnostní pásy, což s ohledem na užití asi bohatě stačí. Vzadu je také tažné zařízení na poměrně dlouhém nástavci. I to má svůj důvod, kola jsou hodně vytažená a pokud by bylo tažné kratší, budete s nimi v ostrých zatáčkách škrtat o vlek. Na trial doporučuji sundat.

 

ovídá aktuálním standardům CFMOTO. Volant vypadá a drží se velmi příjemně. Před ním je palubní deska tvořená barevným displejem. Je jednoduchá a ukazuje všechno, co potřebujete. V interiéru je jinak vše tam, kde to hledáte. Super je celá řada úložných prostor. Ergonomie jako taková je ale příkladná. Jsem vyšší postavy a do bugyny jsem se v pohodě vešel a dosáhl jsem akorát na vše, na co jsem dosáhnout potřeboval. Třeba i na plechovku nealka, pro které jsou v kabině držáky… 

 

Hodí se všude.    https://www.xmotostore.cz/cfmoto-gladiator/cfmoto-gladiator-z950-sport/ 

Když oživím dvouválcový motor (stejný jako v Z1000) umístěný za sedačkami, ozve se sympatický bublavý zvuk, který zní příjemně, ale není nijak otravný. Zajímavé je, že řazení jde i na relativně syrové čtyřkolce hladce a kvalty zapadají bez problémů. To u nových převodovek nebývá úplná samozřejmost. 

 

Skvělá je také reakce motoru na plyn. Velmi ochotně se vytáčí a odezva je v podstatě okamžitá. Díky tomu můžete rychlost jízdy regulovat velmi citlivě a okamžitě reagovat na smyk a podobné záležitosti, které vás budou v terénu čekat. 

 

 https://www.xmotostore.cz/cfmoto-gladiator/cfmoto-gladiator-z950-sport/ 

Nejdřív jsem s bugynou jel 70 km nočního okruhu, kde jsme vyzkoušeli nejen asfalt, ale taky spoustu polňaček. A rozhodně jsme nešetřili rychlostí. Na silnici je rozumná devadesátka. Při ní má motor ještě únosné otáčky a hlavně máte stroj pod kontrolou. Překvapivě ani v takové rychlosti a na terénních gumách není bugyna nervózní a to je užší, než základní Z1000. I v zatáčkách jsem měl pocit dostatečné kontroly a nebyl problém ani se svižnými průjezdy.

 

 

Brzdy jsou pro jízdu v terénu ideální. Dobře se dávkují a dávají vědět, kdy se kola zablokují. To se hodí třeba na trati, kde musíte odbrzďovat do zatáček a do smyku se dostanete ani nevíte jak. Na polních cestách bylo ale cítit, že tohle je to pravé. Bugyna filtrovala nerovnosti a fungovala přesně tak, jak bych od volnočasového side-by-side čekal. Klidně si dovedu představit celodenní ježdění někde v Rumunsku, nebo i vícedenní expedici. Tam by to jen chtělo ke střeše doplnit ještě přední sklo. 

 

 https://www.xmotostore.cz/cfmoto-gladiator/cfmoto-gladiator-z950-sport/ 

Na trať tahle věc vlastně úplně nepatří, ale když už jsme jeli okolo, dal jsem si pár koleček v Dalečíně. A musím říct, že na limitech jsem byl dřív já, než bugyna. Zvládla skoky, drifty do táhlých motokrosových zatáček, ale i ostré výjezdy.

 

Super je, že podvozek snese i větší nerovnosti a chová se způsobně při odbrzďování do zatáček na rozbité trati. To je totiž největší slabina většiny čtyřkolek a side-by-side. Třešničkou na dortu pak jsou skoky, na kterých si musíte jen ohlídat, abyste měli správný nájezd, ale i když to úplně nevyjde, podvozek vás podrží.

Na každý den

Je prima, že moderní side-by-side už jsou velmi pohodlná, mají spoustu úložného prostoru a dají se používat každý den. Nemusíte se bát do nich sednout ani cestou na oběd do města, protože fungují i na silnici. Stejně tak s nimi můžete vyrazit na výlet po polních cestách, nebo na expedici. Offroadmaraton, nebo Dakar s CFMOTO Gladiator Z950 asi nevyhrajete, ale proto tu není. Je to parťák, který vám může dělat radost každý den.

 

ZDE je:

https://www.xmotostore.cz/cfmoto-gladiator/cfmoto-gladiator-z950-sport/

 

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

https://www.cfmotomagazin.cz/   čerpámo z      

 

 

 

×

Splátková kalkulačka ESSOX