CFMOTO magazín, Strana 2

CFMOTO v České Republice

CFMOTO v České Republice                                                          

 

👉 10.000 metrů čtverečních skladů.

👉 Téměř 400.000 skladových položek.

👉 2-3000 čtyřkolek a motorek skladem na centrále a v dealerské síti (70 partnerů) pro ČR a SR.

👉 Přes 1000 metrů kanceláří, přes 400 metrů showroomů. Přes 500 metrů servisu.

👉 Ročně přes 7000 strojů pro Českou a Slovenskou republiku…

🫵 …to je centrála Journeyman CZ s.r.o., světového TOP10 dovozce mimořádně progresivní a prémiové značky CFMOTO, kterou Journeyman CZ zastupuje na našich trzích již 20 let!

V reportáži Světa Motorů vás celou obrovskou centrálou provedou generální ředitel importu CFMOTO, firmy Journeyman CZ s.r.o., Mgr. Eduard Šlampa a šéfredaktor Světa motorů, Petr Slováček.

Uvidíte i věci, které běžně člověk nevídá, třeba jaké je zázemí, servis a jak obrovské sklady pro značku CFMOTO import pro ČR a SR už téměř 20 let má a neustále buduje..

Na konci videa je pak i jedna zajímavost, která už dnes, pár měsíců po natočení reportáže, má velmi zajímavou budoucnost…Stačí jedno jméno – Jakub Smrž …

 

 

Jsme toho součástí, jsme na to hrdí, že u toho můžeme být.

Jsme xmotostore.cz 

Již od roku 2010, působíme na trhu v ČR. 

Sekačky a mulčovače za čtyřkolku Quadkit – Jaro je tu!

Sekačky a mulčovače za čtyřkolku Quadkit      

Jaro je tu!

 

Ať už provozujete golfové hřiště, udržujete veřejné travnaté plochy, nebo jen máte

velkou zahradu, potřebujete pořádnou mašinu na mulčování i sekání velkých ploch.

No a není nic univerzálnějšího, než pro takovou práci používat čtyřkolku, nebo UTV.

BAB_7982-1536x1017 kopie

 

 

My se tentokrát zaměříme na stroje pro úpravu trávníků, které jsou vrcholem

nabídky značky QuadKit. Jde o profesionální stroje, které najdou využití například

při úpravách parků, hřišť nebo zemědělských ploch. V nabídce najdete mulčovače

i sekačky s vlastním spalovacím motorem, včetně dvouválcových, s nekompromisním

výkonem. Všechny stroje mají robustní konstrukci, spoustu chytrých vychytávek,

a jsou určené ke každodenní tvrdé dřině. Zapřáhnout je můžete za čtyřkolku i UTV,

které tím získávají nové možnosti využití.

BAB_7985-1536x1017 kopie

Stroje rozhodně neslouží k občasnému provozu, ale zvládnou každodenní zápřah

i to nejhorší zacházení, které stroje v podobných funkcích čeká. Díky ocelové

konstrukci zvládnou i nějakou tu ránu a nerozlámou se po prvním nacouvání do

sloupku.

IMG_2299-1536x1152 kopie

Díky vlastnímu motoru můžete stroje tahat v podstatě za jakoukoliv čtyřkolkou,

samozřejmě ideálně s náhonem 4×4. K tahání je potřeba pouze tažné zařízení, které

mají všechny pracovní stroje CFMOTO v základní výbavě.

 

BAB_7967-768x509 kopie

IMG_2290-768x576 kopie

IMG_2293-768x576 kopie

 

Když je třeba odvoz

Chybět samozřejmě nemůže ani vozík za čtyřkolku pro přepravu všech druhů materiálů.

Paleta značky QuadKit zahrnuje dostupné plastové modely i profesionální ocelové vozíky 

s jednou nebo dvěma nápravami, mechanickým nebo hydraulickým sklápěním, a dokonce

volitelnou homologační sadou pro přihlášení do provozu na pozemních komunikacích.

  BAB_8437-768x509 kopie

 BAB_8396-768x509 kopie

 vozik-za-ctyrkolku-pribram-quadKid

 IMG_5274-768x576 kopie

 

 BAB_8130-768x509 kopie

 

 vozik-za-ctyrkolku-cfmoto-zemedelstvi-prodej

 

  

 

Bugyna SSV Z950 CFMOTO

 

CFMOTO GLADIATOR Z950 – Bugyna pro každý den

                                                                                                                                  

Photo of author

Autor: Matěj Oliva

 

Trend poslední doby je větší, delší, širší a hlavně silnější. Ale je celá řada jezdců, kteří prostě dvě stě koní nepotřebují a drifty na trati taky nejsou nic pro ně. A právě těm CFMOTO připravilo bugynu Gladiator Z950. 

https://www.xmotostore.cz/cfmoto-gladiator/cfmoto-gladiator-z950-sport/ 

CFMOTO GLADIATOR Z950 navazuje designově na modelovou řadu CFMOTO, která je aktuálně v nabídce. Hlavním poznávacím prvkem je přední kapota s prodloužením pro logo a samozřejmě světla. Už celkem samozřejmě jsou LEDky v hlavních i zadních reflektorech. Bugyna je homologovaná pro silniční provoz, takže nemohou chybět blinkry a zrcátka. Jsou tu tříbodové bezpečnostní pásy, což s ohledem na užití asi bohatě stačí. Vzadu je také tažné zařízení na poměrně dlouhém nástavci. I to má svůj důvod, kola jsou hodně vytažená a pokud by bylo tažné kratší, budete s nimi v ostrých zatáčkách škrtat o vlek. Na trial doporučuji sundat.

 

ovídá aktuálním standardům CFMOTO. Volant vypadá a drží se velmi příjemně. Před ním je palubní deska tvořená barevným displejem. Je jednoduchá a ukazuje všechno, co potřebujete. V interiéru je jinak vše tam, kde to hledáte. Super je celá řada úložných prostor. Ergonomie jako taková je ale příkladná. Jsem vyšší postavy a do bugyny jsem se v pohodě vešel a dosáhl jsem akorát na vše, na co jsem dosáhnout potřeboval. Třeba i na plechovku nealka, pro které jsou v kabině držáky… 

 

Hodí se všude.    https://www.xmotostore.cz/cfmoto-gladiator/cfmoto-gladiator-z950-sport/ 

Když oživím dvouválcový motor (stejný jako v Z1000) umístěný za sedačkami, ozve se sympatický bublavý zvuk, který zní příjemně, ale není nijak otravný. Zajímavé je, že řazení jde i na relativně syrové čtyřkolce hladce a kvalty zapadají bez problémů. To u nových převodovek nebývá úplná samozřejmost. 

 

Skvělá je také reakce motoru na plyn. Velmi ochotně se vytáčí a odezva je v podstatě okamžitá. Díky tomu můžete rychlost jízdy regulovat velmi citlivě a okamžitě reagovat na smyk a podobné záležitosti, které vás budou v terénu čekat. 

 

 https://www.xmotostore.cz/cfmoto-gladiator/cfmoto-gladiator-z950-sport/ 

Nejdřív jsem s bugynou jel 70 km nočního okruhu, kde jsme vyzkoušeli nejen asfalt, ale taky spoustu polňaček. A rozhodně jsme nešetřili rychlostí. Na silnici je rozumná devadesátka. Při ní má motor ještě únosné otáčky a hlavně máte stroj pod kontrolou. Překvapivě ani v takové rychlosti a na terénních gumách není bugyna nervózní a to je užší, než základní Z1000. I v zatáčkách jsem měl pocit dostatečné kontroly a nebyl problém ani se svižnými průjezdy.

 

 

Brzdy jsou pro jízdu v terénu ideální. Dobře se dávkují a dávají vědět, kdy se kola zablokují. To se hodí třeba na trati, kde musíte odbrzďovat do zatáček a do smyku se dostanete ani nevíte jak. Na polních cestách bylo ale cítit, že tohle je to pravé. Bugyna filtrovala nerovnosti a fungovala přesně tak, jak bych od volnočasového side-by-side čekal. Klidně si dovedu představit celodenní ježdění někde v Rumunsku, nebo i vícedenní expedici. Tam by to jen chtělo ke střeše doplnit ještě přední sklo. 

 

 https://www.xmotostore.cz/cfmoto-gladiator/cfmoto-gladiator-z950-sport/ 

Na trať tahle věc vlastně úplně nepatří, ale když už jsme jeli okolo, dal jsem si pár koleček v Dalečíně. A musím říct, že na limitech jsem byl dřív já, než bugyna. Zvládla skoky, drifty do táhlých motokrosových zatáček, ale i ostré výjezdy.

 

Super je, že podvozek snese i větší nerovnosti a chová se způsobně při odbrzďování do zatáček na rozbité trati. To je totiž největší slabina většiny čtyřkolek a side-by-side. Třešničkou na dortu pak jsou skoky, na kterých si musíte jen ohlídat, abyste měli správný nájezd, ale i když to úplně nevyjde, podvozek vás podrží.

Na každý den

Je prima, že moderní side-by-side už jsou velmi pohodlná, mají spoustu úložného prostoru a dají se používat každý den. Nemusíte se bát do nich sednout ani cestou na oběd do města, protože fungují i na silnici. Stejně tak s nimi můžete vyrazit na výlet po polních cestách, nebo na expedici. Offroadmaraton, nebo Dakar s CFMOTO Gladiator Z950 asi nevyhrajete, ale proto tu není. Je to parťák, který vám může dělat radost každý den.

 

ZDE je:

https://www.xmotostore.cz/cfmoto-gladiator/cfmoto-gladiator-z950-sport/

 

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

https://www.cfmotomagazin.cz/   čerpámo z      

 

 

 

×

Splátková kalkulačka ESSOX