Novinky, Strana 17

Novinka 800NK od CFMOTO

 

Motofotka týdne:

Koncept čínského naháče dorazil do Prahy z Itálie

 

EXKLUZIVNĚ 
 
Čínská značka CFMOTO je pevně usazená na českém trhu. Díky výjimečným vztahům s čínskou centrálou má tuzemský trh „speciální zacházení“. Na veletrh Motocykl 2023, který začátkem března odstartoval sezonu, a na něj navazující bratislavský Motocykel 2023 tak dorazil z italského studia značky koncept připravovaného naháče.
 
Koncept nového naháče CFMOTO 800NK v Praze
 
 
Koncept nového naháče CFMOTO 800NK v Praze
 
Koncept nového naháče CFMOTO 800NK v Praze
 
 

Koncept jménem NK-C22, z něhož vzejde stroj s obchodním označením CFMOTO 800NK měl světovou premiéru na podzimní výstavě EICMA 2022 v Miláně. Prodej v Česku odstartuje před létem, dovozce odhaduje cenu na 185 000 korun. Dravě (ne)oblečená novinka je dvojče modelu KTM 790 Duke. „Oba se budou dělat na jedné lince v Číně ve společné firmě CFMOTO-KTMR2R. Také motor je od KTM, je to agregát LC8c, který dostává již prodávané enduro 800MT,“ popisuje Jiří Baborský ze společnosti Journeyman CZ, která je importérem značky CFMOTO do České a Slovenské republiky.

Nová dvouválcová osmistovka s výkonem 99 koní má být konkurentem Hondě CB750 Hornet nebo Suzuki GSX-8S a samozřejmě spřízněnému KTM Duke.

 
 
 

Stroj hodně divokého „streetfighter“ stylu je po konstrukční stránce vyšperkovaný jednostranným zavěšením zadního kola. Sériové provedení ovšem dostane klasické zadní zavěšení.

Koncept zdobí i malá aerodynamická křidélka, která v dnešní době nejvýkonnější motocykly používají ke zvýšení přítlaku pří jízdě na závodní trati. V tomto případě to je s ohledem na výkon kolem hranice sto koní jen designový prvek, který však může přilákat sportovně naladěné zákazníky.

Baborský jel unikátní stroj vyzvednout přímo do designového studia Modena40 z Rimini. „To, že jsme sem koncept dostali, je dáno skvělými vztahy, které máme s fabrikou. Journeyman CZ je aktuálně 9. největším importérem CFMOTO na světě a už léta se držíme v TOP10. Naše vedení má letité osobní vztahy se zakladatelem CFMOTO, jeho synem, který je teď v čele firmy, i nejvyššími manažery. Díky tomu se podařilo dohodnout, že když sériové 800NK dorazí až po výstavě, ukážeme publiku alespoň koncept,“ popisuje Baborský pro iDNES.cz. „Motorka je plně funkční, italští novináři ji dokonce prohnali po okruhu,“ upozorňuje.

 

Dvorním návrhářem motorek CFMOTO a šéfem studia v Rimini je Carles Solsona Marti. „Je nejen naším šéfdesignérem, ale nově i člověkem pověřeným směřováním celé divize a zodpovědným za vývoj novinek,“ dodává Baborský. Rodák z Barcelony dříve pracoval pro Ducati, Aprilii či Benelli, a aby měl kolekci slavných italských značek kompletní, tak i pro MV Agustu. Těsně než od této slavné značky odešel do CFMOTO, podepsal se pod model MV Agustra Brutale Dragster.

Studio CFMOTO „Modena 40“ sídlí v italském Rimini.

O novém naháči prozradil pro italský magazín Moto, že dorazí ve dvou verzích. „Budou se lišit především elektronikou a rozhraním HMI (Human Machine Interface – pozn. red.). V budoucnu pak může dojít i k nějakému překvapení,“ naznačil.

Z Bratislavy poputuje koncept nového naháče zpátky do Itálie a čeká jej transport do Číny pro další marketingové aktivity. Sídlo společnosti CFMOTO je v čínském Hangzhou. „CFMOTO chce být mezinárodní značkou,“ zdůrazňuje Carles Solsona Marti v rozhovoru pro italsku Gazettu dello Sport. A dodává, že právě Evropa hraje v plánech značky důležitou roli. CFMOTO, založené v roce 1989, spolupracuje s KTM od roku 2011, v roce 2017 spolu firmy založily joint-venture podnik.

Zdroj: https://www.idnes.cz/auto/motorky/cfmotor-motorka-nahac-studie-koncept-800nk-rimini-studio-design.A230310_161705_motorky_fdv

 

Motorky CFMOTO najdete na www.motorky-cfmoto.cz 

 

 

 

 

 

NOVINKA 800NK - Hornet killer brzy

novinka-800-cfmoto

 V kategorii naháčů se nám příjemně přiostřuje. Máme v ní nového Horneta, novou Suzuki GSX-8S, chystá se do ní nový Duke 790, se kterým nově příchozí CFMOTO sdílí motor. Co dalšího ještě můžeme čekat?

novinka-800

800NK má deklarovanou hmotnost 186 kg a podle oficiálních údajů má výkon 100,8 hp při 9000 ot./min bez možnosti omezení na A2. Maximální hodnota točivého momentu je pak 81 Nm při 8000 ot./min. Jejím největším rivalem, ale bude jistě KTM 790 Duke o výkonu 95 HP, který by měl být v prodeji v červnu. Oba tyto motocykly pak budou vyráběny v Číně. Přičemž cena 800NK zatím nebyla oznámena.

Hornet killer-800nk

 Obdrželi jsme informaci, že CFMOTO 800NK bude brzy připraveno k prodeji. Zatím ale máme k dispozici pouze tyto dvě fotografie, které fabrice unikly. Z těch se dá usoudit, že motorka nevypadá vůbec zle a kladně hodnotíme i její agresivnější linie. Soutěžit pak bude v segmentu větších naháčů s Hondou CB 750 Hornet a Suzuki GSX-8S. Přičemž Hornet byl již oficiálně představen a jeho cena je 190 tis. Kč. U Suzuki zatím více informací o ceně nemáme. Každopádně čínský model s motorem KTM by měl uživatele zaujmout nejen cenou, ale i vyšším výkonem.

novinka-800

 

CFMOTO zatím neuvedlo k modelu víc informací kromě toho, že bude vybaven třemi jízdními režimy: Rain, Street a Sport. Zajímavostí je přístrojový panel, který je na motocyklu umístěn vertikálně. Bohužel o tom, kdy půjde 800NK do prodeje zatím nic nevíme, dá se očekávat že to bude v průběhu jara tohoto roku.

 

 novinka-800-cfmoto_2

 

www.motorky-cfmoto.cz 

 

 cfmoto-pribram-zaruka-5-let                                             logo-2023-xmotostore

 

 

 

 

NOVÁ Gadiator 520

novinka pro rok 2023

NOVÝ Gladiátor 520 pracovní čtyřkolka pro práci i zábavu.

Nemusím jezdit offroad, skákat, můžu jen pracovat, nebo jezdit na ryby, na houby, na výlety. .......

 

Jedná se o skvěle propracovanou moderní čtyřkolku s dostatečným výkonem, velkou užitnou hodnotou, prostě věc, která nám usnadní život. . www.xmotostore.cz .

NOVÝ GLADIATOR, nová X520-A  Nová platforma modelu X520 nyní přináší více výkonu, vyšší točivý moment, jednodušší ovládání, vylepšený posilovač řízení, lehčí, ale odolnější rám, velmi výkonnou světelnou LED techniku, více pohodlí pro posádku a mnoho víc…

DLOUHÁ Prodloužená verze rozšiřuje především akční rádius využití stroje. Bez omezení prostoru posádky pojme přední i zadní box a tím i více pracovního materiálu, či osobních věcí potřebných pro dobrodružnou cestu. Motor Silný jednoválec odteď s vyšším točivým momentem svou spolehlivostí je jen jednou z nejlepších součástí tohoto stroje.

A nejen to, tento Gladiator se pyšní nejnižšími vibracemi ve své třídě (měřeno na rukojetích, sedadle a stupačkách) a to v celém rozsahu otáček. Ridevision LED osvětlení Nová technologie osvětlení RIDEVISION je přesně naladěna na X520.

Plná LED technologie s pronikavým denním svícením. Plné LED osvětlení Zadní celohorizontální LED světelná rampa je úžasným ale i praktickým bezpečnostním komponentem. Těsně pod ní je zakonponována voděodolná skříňka. Nový 5″ displej Zcela nový je modře a plně podsvícený 5“ displej. Transparentnost údajů je garantována v noci, či v slunečním světle. Dokonalé pohodlí Sedadla mají nový až o 40% hrubší materiál interiéru a zároveň je užší palivová nádrž, což pro jezdce tvoří ideální podmínky. Opěradlo spolujezdce má nejen tlustší pěnu, ale i širší boční vedení a madla pro ruce z měkčeného materiálu. O 25% nižší teplota

Při práci v nízkych otáčkách a malých rychlostech může stoupat teplota motoru. Nová, propracovaná konstrukce chladiče má na starosti vylepšené chlazení a teploty kolem nohou jsou až o 25 % nižší než v předchozí verzi. O 50% vyšší nosnost nosičů Díky nové konstrukci předního i zadního nosiče se o 50% zvýšila jejich nosnost, což znamená 60 kg nákladu vzadu a 30 kg vpředu. Tento typ nosičů využívá systém CF-CONNECT, který umožňuje pohodlnou a rychlou montáž přídavného příslušenství.

Prémiové disky 4-paprskové disky z lehké slitiny vzácných kovů mají prémiový vzhled a jsou mimořádně odolné. Tlumiče & zavěs kol Nové zavěšení kol s tvarovanými spodními rameny umožňuje vyšší nájezdové úhly a zlepšuje průchodnost těžkým terénem. Tlumiče nyní disponují s 26% vyšší dráhou než u původní verze.

Rám je nyní o 10% lehčí a až 30% tužší. Variator CVTech Osvědčený kanadský variator CVTech je již léta absolutním technickým prvkem Gladiatora.

Posilovač řízení EPS – posilovač řízení je volitelná výbava. Prémiová záruka Prémiová záruka CFMOTO v trvání 5ti let na všechny modely.

Prodloužená záruka 5 let/10.000 km platí při zakoupení čtyřkolky CFMOTO Gladiator

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Doplňkové parametry Kategorie:

CFMOTO Gladiator Z

áruka: 5 LET Obsah: 500

Typ čtyřkolky:: užitková

Motor: 4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC Vrtání x zdvih: 91 mm x 76,2 mm

Převodovka: Automatická CVT – variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce)

Odpružení: Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena

Brzdy: Kotoučové hydraulické Nádrž: 17 l Suchá hmotnost: 351 / 365 kg

Délka (standard/prodoužený): 2186 / 2387 mm

Šířka: 1157 mm

Výška: 1200 / 1400 mm Rozvor (standard/prodloužený):: 1265 / 1465 mm

Přední pneu: 25×8-12 Zadní pneu: 25×10-12 Objem motoru: 500 ccm Váha: 351 / 365 kg .

.

 TDE klik  https://www.xmotostore.cz/cfmoto-gladiator/novy-gladiator-x520-dlouha/ 

 

cfmoto-pribram-zaruka-5-let        

 

×

Splátková kalkulačka ESSOX