CFMOTO jde intenzivněji do cestovních endur. S 250 a 1000 ccm modely

 

CFMOTu se poměrně solidně daří prodávat cestovní endura. V nabídce má 450 a 800 ccm

modely a přesto s těmi nadcházejícími směřuje jak do levnějších, tak do dražších segmentů.

 

cdual2

Jednoduchý stroj určený pro šudlání se po loukách a polních cestičkách vyniká zcela jednoduchou

technikou, s koly o průměru 21 a 18 palců, která se opírají o tlumiče se zdvihem odpružení 160 milimetrů,

s poměrně vysokou světlo výškou 235 milimetrů.

cdual1

Nádrž o kapacitě 13 litrů by měla postačit na téměř 400kilometrový dojezd. Plně natankovaný stroj

váží 155 kilogramů.

www.motorky-cfmto.cz 

cdual4

CFMOTO 1000MT-X (počítačový render)

Na zcela opačné spektrum má namířit tříválcový litr, který by mohl začít definovat nové řady 1000MT

a 1000MT-X. Motor, který má základ v litrovém tříválci pro UTV stroj Uforce U10 Pro je samozřejmě

výrazně přestavěn pro účely motocyklu. Ale pohybujeme se stále v rovině "jedna paní povídala" a jak

se bude blížit veletrhu EICMA, tak se budou informace zpřesňovat. Motor má mít objem 998 ccm a

vzhledem k tomu že měl být vyvíjen ve spolupráci s KTM, klidně by to mohl být i řadový dvouválec,

podobný motoru v KTM Duke 990 (123 koní). Ten má ale zase objem válců 947 kubíků, no takže si

opravdu budeme muset počkat.

cdual5

CFMOTO 1000MT-X (počítačový render)

Avizovaný litrový tříválec CFMOTO má poskytovat výkon kolem 110 koní a točivý moment 105Nm.

Jak výkonem tak cenou by měl stát na pomezí aktuálního 800MT (800MT-X) a třeba Triumphem

Tiger 900. Prosakuje se také hmotnost, která by (bez paliva) měla být 215 kilogramů. Na motocyklu

by měly být brzdy Brembo a standardně nazuté pneumatiky Pirelli, což je oproti zažitým pořádkům

(J.Juan a CTS) výrazná změna. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

×

Splátková kalkulačka ESSOX