CFMOTO jde intenzivněji do cestovních endur.
S 250 a 1000 ccm modely
CFMOTu se poměrně solidně daří prodávat cestovní endura. V nabídce má 450 a 800 ccm
modely a přesto s těmi nadcházejícími směřuje jak do levnějších, tak do dražších segmentů.
Jednoduchý stroj určený pro šudlání se po loukách a polních cestičkách vyniká zcela jednoduchou
technikou, s koly o průměru 21 a 18 palců, která se opírají o tlumiče se zdvihem odpružení 160 milimetrů,
s poměrně vysokou světlo výškou 235 milimetrů.
Nádrž o kapacitě 13 litrů by měla postačit na téměř 400kilometrový dojezd. Plně natankovaný stroj
váží 155 kilogramů.
CFMOTO 1000MT-X (počítačový render)
Na zcela opačné spektrum má namířit tříválcový litr, který by mohl začít definovat nové řady 1000MT
a 1000MT-X. Motor, který má základ v litrovém tříválci pro UTV stroj Uforce U10 Pro je samozřejmě
výrazně přestavěn pro účely motocyklu. Ale pohybujeme se stále v rovině "jedna paní povídala" a jak
se bude blížit veletrhu EICMA, tak se budou informace zpřesňovat. Motor má mít objem 998 ccm a
vzhledem k tomu že měl být vyvíjen ve spolupráci s KTM, klidně by to mohl být i řadový dvouválec,
podobný motoru v KTM Duke 990 (123 koní). Ten má ale zase objem válců 947 kubíků, no takže si
opravdu budeme muset počkat.
CFMOTO 1000MT-X (počítačový render)
Avizovaný litrový tříválec CFMOTO má poskytovat výkon kolem 110 koní a točivý moment 105Nm.
Jak výkonem tak cenou by měl stát na pomezí aktuálního 800MT (800MT-X) a třeba Triumphem
Tiger 900. Prosakuje se také hmotnost, která by (bez paliva) měla být 215 kilogramů. Na motocyklu
by měly být brzdy Brembo a standardně nazuté pneumatiky Pirelli, což je oproti zažitým pořádkům
(J.Juan a CTS) výrazná změna.